Skip to main content
Vraag

Na update V10 alleen nog maar lage resolutie tv

• February 15, 2025
  • 5 reacties
  • 133 keer bekeken

Ik heb een grootbeeld Sony Bravia werkte met experiabox 10 modem (wit).

Na laatste update KPN geeft de tv zenders alleen in laagste resolutie weer delen van beeld vallen daardoor weg.

Tv Geeft prachtig 4k HD Beeld weer op DVD en Youtube!  Niets mis mee dus.

Kan de settings via instellingen van KPN tv niet op een hogere resolutie krijgen, waar de tv uitstekend toe in staat is maar deze worden uitgegrijst in de setting van beeld instelling.

KPN las ik op t internet, heeft alleen maar standaard oplossingen van : controleer wifi signaal, internet verbinding, reset modem,  trek stekker er uit of neem nieuwe hdmi of videoport kabels maar die werken perfect op andere systemen in de online help.

De kpnsite menustructuur geeft geen probleem over instellingen van beeld resolutie weer en de AI-robot begrijpt al helemaal niets van de probleemstelling.  Ook min punt alleen bereikbaar voor deze problemen tijdens kantooruren. Als je 10 voor 5 belt nemen ze op en verbreken daar na meteen tot het 5 uur is en dan het bandje niet meer bereikbaar. LOL

Geen structurele oplossingen. Ik denk dat het een structurele fout in het updateprogramma is. Ze gooien die te pas en onpas op het net OOK al werkt alles perfect. Ik ben niet de enige dus KPN kom met een structurele oplossing.

TechnoBob

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

5 reacties

Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • February 15, 2025

Even voor de duidelijkheid...gaat dit over kijken via de app of via de tv ontvanger?

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • February 19, 2025

Goedemorgen ​@TechnoBob, bedankt voor jouw bericht en welkom hier op onze Community!

Allereerst natuurlijk balen dat je problemen ervaart met het beeld en de resolutie tijdens het tv kijken maar ook goed dat je dit aankaart. 

Even voor de duidelijkheid...gaat dit over kijken via de app of via de tv ontvanger?

Hier ben ik in eerste instantie ook benieuwd naar. Als je ons daar antwoord op kunt geven, denken we vanuit daar graag verder met je mee. 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • March 3, 2025

Het probleem is opgelost. Aleen ligt t niet aan de x10 box of de TV maar aan de software upgrades van het modem van KPN. als de TV weer op lage resolutie staat heeft KPN geupdate.

Groet TechnoBob.

Erik van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33
  • Moderator
  • March 4, 2025

Hoe is het uiteindelijk opgelost dan, Bob? Wat heb je gedaan of aangepast om de resolutie weer goed te krijgen?

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • March 4, 2025

de software upgrades van het modem van KPN

Bedoel je hier echt het MODEM Experiabox v10 of juist eigenlijk je TV ONTVANGER TV+??????

NB Sony noemt haar tv's al 20 jaar Bravia.