Skip to main content
Beantwoord

Na waterschade blijft mijn ontvanger op 80% hangen

• July 16, 2025
  • 3 reacties
  • 31 keer bekeken

Hoi,

Er is hier een verbouwing aan de gang van de badkamer.

Met gat boren de meterkast in blijkbaar wat water meegekomen, niet veel begreep ik.

Nu doet het modem van kpn het niet meer, alles geprobeerd.

Lampjes branden maar hij blijft hangen op 80% bij het laden.

Hoe kan ik een nieuwe aanvragen, en zijn hier kosten aan verbonden?

Beste antwoord door Alex van KPN

Hi ​@LarsMarcus, welkom bij onze community. 

Allereerst, wat ontzettend naar dat je waterschade hebt gehad. Wat een gedoe! 

Maar we helpen graag. Wat je apparatuur betreft verwacht ik ook dat dit om de televisieontvanger gaat en niet je modem, alleen de ontvanger heeft een indicator met 80% erop. Probeer als eerste om de ontvanger te resetten en maak ook de modem 30 seconden stroomloos. 

Lukt dit ook niet? Dan is er een kans dat de ontvanger defect is, maar daar ga ik niet vanuit aangezien de ontvanger bij waterschade helemaal niet meer aan zou gaan. Maak in dat geval makkelijk een terugbelafspraak (rechts onderin) met ons. Dan nemen wij contact met je op wanneer het jou uitkomt om dit op te lossen. Zo voorkom je ook een eventuele wachtrij. 

3 reacties

Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • July 16, 2025

Dit kan je het beste regelen via de klantenservice 0800-0402. 

• July 16, 2025

Nu doet het modem van kpn het niet meer, alles geprobeerd.

Lampjes branden maar hij blijft hangen op 80% bij het laden.

Een modem heeft geen voorgangsindicator die 80% aan kan geven. Er zit geen display op zo'n ding. Dus wat bedoel je precies? Bedoel je niet de tv ontvanger? Wat is het precieze merk en type?

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+26
  • Moderator
  • Antwoord
  • July 18, 2025

Hi ​@LarsMarcus, welkom bij onze community. 

Allereerst, wat ontzettend naar dat je waterschade hebt gehad. Wat een gedoe! 

Maar we helpen graag. Wat je apparatuur betreft verwacht ik ook dat dit om de televisieontvanger gaat en niet je modem, alleen de ontvanger heeft een indicator met 80% erop. Probeer als eerste om de ontvanger te resetten en maak ook de modem 30 seconden stroomloos. 

Lukt dit ook niet? Dan is er een kans dat de ontvanger defect is, maar daar ga ik niet vanuit aangezien de ontvanger bij waterschade helemaal niet meer aan zou gaan. Maak in dat geval makkelijk een terugbelafspraak (rechts onderin) met ons. Dan nemen wij contact met je op wanneer het jou uitkomt om dit op te lossen. Zo voorkom je ook een eventuele wachtrij.