Skip to main content
Ik maak gebruik van een netflixabonnement via KPN! Nu wil ik graag ook de mogelijkheid creëren voor kijken via Apple TV! Hiervoor heb ik inloggevens nodig! Waar kan ik die opvragen????
KPN bied geen Netflix abonnement.

Deze zul je in het verleden zelf ooit hebben aangemaakt via Netflix.



Wat KPN wel bied, is dat je via hun tv-ontvanger Netflix kunt kijken, maar dat is ook het enige.



Je zou je account gegevens via Netflix zelf kunnen opvragen indien je alles bent vergeten.
Dat zouden de inloggegevens zijn die door de gebruiker zelf bij het aanmelden zijn ingesteld.

Een combinatie van Emailadres en wachtwoord. KPN verrekent of incasseert de kosten via hun factuur althans die mogelijkheid wordt geboden, maar je hebt gewoon een overeenkomst met Netflix zelf.



Als je de app op de ontvanger opstart dan via het menu balkje aan de zijkant naar instellingen gaat kan je in ieder geval het gebruikte emailadres achterhalen. Je kan via dat scherm ook het wachtwoord wijzigen.


Hallo Hans Pels! Leuk dat je op het KPN forum. Op: Help, ik ben mijn Netflix wachtwoord vergeten! kun je het wachtwoord opnieuw instellen. Zoals je al hebt gelezen, is je ww op te vragen bij Netflix. Met de KPN tv-ontvanger kun je Netflix starten, of je abonnement via de KPN-factuur betalen 🙂



Is het je gelukt een nieuw wachtwoord aan te maken?


Deze gids zal u helpen. Volg gewoon de snelle stappen!
https://www.streamingdigitally.nl/gids/netflix/netflix-wachtwoord-wijzigen/


Reageer