Skip to main content

Ik heb een eigen Netflix account genomen, maar nu krijg ik het scherm te zien van de eigenaar bij wie ik een gedeeld account had. Hoe verander ik dit naar mijn eigen inloggegevens?

vast dank voor de reacties.

groet TonĀ 

@TondeBeerĀ Hi Ton, het klinkt of jouw Netflix app nog ingelogd is met het andere account, dat je voorheen gedeeld hebt.Ā 

Je zou in het menu van de Netflix app het account moeten kunnen zien en dan vervolgens afmelden. Daarna kan je weer inloggen met jouw eigen aangemaakte Netflix account. Als dat niet lukt, laat dan vooral weten op wat voor apparaat je Netflix gebruikt. Zo wordt het voor onze community gemakkelijker om met je mee te denken. Je kunt ook de hulppagina van Netflix bekijken voor hulp hierbij.


F heb thuis mijn Netflix account verwijderd en daar lukte het mij om de app te verwijderen en opnieuw te installeren met mijn nieuwe inloggegevens. Maar op mijn vakantieadres lukt het niet om de app te verwijderen. Moet KPN dit doen?

Hoor graag hoe dit opgelost kan worden.

Groet Ton


@TondeBeerĀ Nee, dit kun je echt alleen zelf doen op het betreffende apparaat. Als je er niet uit komt kun je op de hulppagina van Netflix kijken die ik hierboven noemde.


Ik heb niks bijzonders gedaan, behalve een keer op mijn iPad ingelogd op Netflix en nu kan ik overal op mijn eigen account Netflix bekijken.

bedankt voor alle suggesties.

groeten Ton


Reageer