Skip to main content

Netflix opstarten met de knop op de KPN afstandsbediening geeft foutcode  104.

Iemand een oplossing??

Volgens KPN bestaat die foutcode niet: https://www.kpn.com/service/televisie/problemen/foutcodes.htm

Maar volgens Netflix heeft het te maken met je box. Is het al een oude box of is er toevallig een (mislukte) update geweest?


Je kan eens proberen om het apparaat helemaal opnieuw op te starten en hopen dat er een update binnenkomt. Welke ontvanger heb je van KPN?


  1. Welke KPN tv decoder heb je? 
  2. Hoe is deze verbonden met de Experiabox of Box12? of te wel, wat zit daar precies allemaal tussen.
  3. Heb je een Smart tv, zo ja, werkt het daar wel goed op? 

 

Via Google vind ik dit:

Als de foutcode tvq-nw-104 (500) optreedt, samen met de foutmelding: Er is een fout opgetreden. Opnieuw proberen over eX] seconden. Dit wijst meestal op een probleem met de netwerkverbinding waardoor het apparaat geen contact kan maken met de Netflix-service.

 


Ik  heb KPN + box. Tijdens het streamen van een film van Netflix kreeg ik de foutcode 104.

De box helemaal opnieuw gestart,  geen resultaat.

Op de afstandsbediening van mijn Samsung tv gaat het wel goed, maar ik wil de afstandsbediening van de KPN gebruiken.

Ook Netflix gebeld ook geen oplossing. 


Hi @Setupbox 2260, Is dit een foutmelding die je voor het eerst te zien krijgt, of komt het vaker voor?

Je kunt apps op de TV+ Box gedwongen laten stoppen. Het klinkt alsof de app even niet lekker werkt of vastgelopen is. Je leest in dit artikel hoe je apps gedwongen kunt laten stoppen. Als je daarna Netflix weer opent, werkt het dan weer goed?


Beste Alexandra,

Dank voor de tip.

Netflixapp op de fabrieksinstelling gezet, daarna de app geopend en zonder emailadres en wachtwoord in te vullen loopt ie weer. 

Moet ik de app nog updaten en zoja hoe.


@Setupbox 2260 Top! Nee hoor, de apps worden automatisch bijgewerkt, dat hoef je niet zelf te doen.


Dank voor de snelle service. 


Reageer