Skip to main content
Ik had eerst een oude tv-ontvanger en kon geen Netflix op kanaal 200 ontvangen. Het probleem zou opgelost zijn zodra ik een nieuwe ontvanger had. Vandaag nieuwe ontvanger, gestart, YouTube op 201 maar kanaal 200 en Netflix komen niet voor...? Bestaan niet!

Bij familie en vrienden wel...
Goedemiddag @Mister Marvel, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht!



Om Netflix te kunnen ontvangen heb je inderdaad de juiste ontvanger nodig, maar ook de juiste Experia Box. Welke Experia Box heb je thuis?



Daarnaast kan het soms helpen om de ontvanger even naar de fabrieksinstellingen te zetten, mits je dat natuurlijk nog niet gedaan hebt.



Verder kijk ik graag even in het systeem of ik er iets over kan vinden, bij jouw gegevens. Zou je daarvoor je Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer(s)? Dan kijk ik het een en ander voor je na 😉
't Zou ook nog zo kunnen dat die kanalen verborgen staan.

Ga dan naar Instellingen - Zenders verbergen, en haal het kruisje weg bij de kanalen die je wilt zien.

Vergeet niet om op Bewaar instellingen te klkken
Ik denk dat het modem (Experiabox) ook nog gewisseld moet worden.

Bij mijn weten zijn de H220N (ook wel v7 genaamd) en de v8 niet geschikt voor Netflix i.c.m. de Arris of Arcadyn.
@Mister Marvel, zou je kunnen aangeven welke Experia Box je hebt thuis? Of heeft een reset al geholpen in jouw situatie? 🙂 Ik hoor het graag!
Dank voor alle goede tips en adviezen. Heeft heel goed geholpen en ik heb nu Netflix op kanaal 200! Super bedankt voor jullie hulp👍🏼👍🏼👍🏼
Fijn om te lezen @Mister Marvel! Kan je ook aangeven wat nu de oplossing is geweest, voor eventuele meelezers? 🙂

Reageer