Skip to main content

Beste,

 

ik heb het dus bij 1 ontvanger dat netflix steeds blijft staan na 1 aflevering bij een serie op 25% of 99% moet telkens de app opnieuw opstarten om 1 aflevering te starten, youtube app kan ik niets op afspelen, dit is via de kabel, op de andere ontvanger boven geen enkel probleem speelt dit niet (dit is zelfs met een verbindingset die al wat ouder is maar wel geupdate en daar werkt het dus wel.  

 

Ik heb al een aantal keer de ontvanger gereset naar fabrieksinstellingen in het verleden, maar zonder gewenst resultaat. Nu start ik de app maar telkens opnieuw maar het is wel heel irritant.

 

dus ik denk dat het puur aan de ontvanger ligt aangezien ik wanneer ik de ontvangers wissel,  het bewuste kastje dus problemen blijft geven in de netflix en youtube app.

 

hopelijk is er een oplossing die ik nog  niet ken.

 

met vriendelijke groet, 

Anika

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

@anikav Hi Anika, welkom!

De Netflix en Youtube app werken niet lekker op een van jouw twee tv-ontvangers, lees ik. Je hebt zelf al een boel geprobeerd, dat is handig! Het probleem ‘verhuist’ mee als je de tv-ontvangers omwisselt, dus het lijkt 'm inderdaad echt in die ene tv-ontvanger te zitten. Dat is goed om te weten. Maakt een frisse start nog verschil?

Vul je ook meteen je gegevens in je forumprofiel in, inclusief het serienummer van de betreffende tv-ontvanger? Deze vind je op de sticker op onderkant van de ontvanger. Dan kan ik je gegevens erbij pakken.