Skip to main content
Beantwoord

Netflix werkt niet in de woonkamer, ik krijg foutcode -11

• February 18, 2025
  • 3 reacties
  • 63 keer bekeken

Netflix werkt niet in de woonkamer, volgens Netflix ligt het aan het kastje van KPN foutcode (-11) geen verbinding 

Beste antwoord door Yolanda K

Het is inmiddels opgelost, gewoon tien minuten de stekkers eruit daarna werkte het weer.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+13
  • Moderator
  • February 20, 2025

Hoi ​@Yolanda K. Lastig dat Netflix tegenstribbelt op je tv-ontvanger. Als ik google op de foutcode dan kom ik niet veel resultaten tegen, dus ik tast nog even in het duister. Je zou op basis van ‘geen verbinding’ zeggen dat de internetverbinding is verbroken. Dus dan is mijn eerste vraag: Doen de andere apps het wel op de ontvanger? En kun je bijvoorbeeld ook wel live tv kijken? En kun je mij ook vertellen welke tv-ontvanger je gebruikt?

Ik hoor het graag van je! Of misschien heb je het wel kunnen oplossen in de tussentijd. Laat maar weten. 

• Auteur
  • Deelnemer
  • Antwoord
  • February 20, 2025

Het is inmiddels opgelost, gewoon tien minuten de stekkers eruit daarna werkte het weer.

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+13
  • Moderator
  • February 21, 2025

Top. Goed om te lezen! Mocht je nog eens ergens tegenaan lopen, schroom dan niet en maak een nieuw topic aan.