Skip to main content
Beantwoord

Netflix werkt niet meer op de tv-ontvanger

• 5 augustus 2025
  • 2 reacties
  • 23 keer bekeken

ineens doet netflix het niet meer wel gisteren het kastje moeten resetten deed niets meer bleef gewoon hangen zelfs uitschakelen hielp niet nu is netflix weg en kom er niet meer op 

krijg klote kpn niet aan de telefoon  

denkelijk gaan overstappen naar ziggo lijt de beste oplosiing 

Beste antwoord door Arjan van KPN

Hoi ​@Haelen. Lastig dat je problemen ondervindt met Netflix op de tv-ontvanger. Soms kan het nodig zijn dat je de ontvanger eens moet resetten, maar dan zou tv-kijken en opstarten van Netflix daarna wel weer moeten lukken. Wat gaat er precies mis? Kun je Netflix niet meer terugvinden in het menu? Of geeft Netflix zelf een foutcode? Als je er iets meer over vertelt, kunnen we met je meedenken richting een oplossing. Kun je dan ook delen welke tv-ontvanger je hebt en hoe je de reset hebt uitgevoerd? 

Ik begrijp het ook als je graag direct contact wilt met een telefonische collega en dat kan ook. Je kunt hiervoor een terugbelafspraak plannen. Dan bellen we je direct of op een moment dat jou uitkomt. Hopelijk wil je toch nog eens samen met ons een poging doen om het op te lossen. 

Bekijk origineel

2 reacties

• Auteur
  • Deelnemer
  • 8 reacties
  • 5 augustus 2025

ik denk met zoveel mogelijk mensen overstappen het zinvolste is 

maakt niet uit waar naartoe maar geen kpn meer zou ik zeggen  service is 0 

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+11
  • Moderator
  • 2308 reacties
  • Antwoord
  • 8 augustus 2025

Hoi ​@Haelen. Lastig dat je problemen ondervindt met Netflix op de tv-ontvanger. Soms kan het nodig zijn dat je de ontvanger eens moet resetten, maar dan zou tv-kijken en opstarten van Netflix daarna wel weer moeten lukken. Wat gaat er precies mis? Kun je Netflix niet meer terugvinden in het menu? Of geeft Netflix zelf een foutcode? Als je er iets meer over vertelt, kunnen we met je meedenken richting een oplossing. Kun je dan ook delen welke tv-ontvanger je hebt en hoe je de reset hebt uitgevoerd? 

Ik begrijp het ook als je graag direct contact wilt met een telefonische collega en dat kan ook. Je kunt hiervoor een terugbelafspraak plannen. Dan bellen we je direct of op een moment dat jou uitkomt. Hopelijk wil je toch nog eens samen met ons een poging doen om het op te lossen. 

Reageer