Het is voor mij sinds donderdag avond opeens niet meer mogelijk om reclames door te spoelen bij opgenomen programma's.
Bij het terug kijken was ik even gestopt, en na het opnieuw opstarten en kijken kon ik opeens niet meer doorspoelen naar waar ik gebleven was.
Héél vervelend, en onwenselijk. Kan dit herstelt worden?
Beste antwoord door Arjan van KPN
Hoi @Broodrooster. Het probleem is inmiddels om raadselachtige redenen weer verholpen begrijp ik. Dat is mooi om te lezen in ieder geval. Misschien dat het uitzetten voor geruime tijd hierbij heeft geholpen om een soort van reset uit te voeren. Dus dat is ook het advies voor een volgende keer om eerst te proberen. Het makkelijkst doe je dat door middel van de KPN-knop rechts bovenaan lang ingedrukt te houden. Daarna kun je kiezen voor ‘Opnieuw opstarten’.
Mocht je er toch weer tegenaan lopen of andere vragen hebben, dan weet je ons te vinden!
Er is wel een verschil tussen opnames en terugkijken. Mogelijk zat je onbewust in '’terugkijken'’ i.p.v. de opname.
En op het moment van kijken was je niet thuis. Dus als de opname nog loopt kom je via de app/website ook in '’terugkijken'’ / '’vanaf begin kijken'’ terecht.
De opname van een nog lopende uitzending kan alleen via de ontvanger bekeken worden.
Hoi @Broodrooster. Het probleem is inmiddels om raadselachtige redenen weer verholpen begrijp ik. Dat is mooi om te lezen in ieder geval. Misschien dat het uitzetten voor geruime tijd hierbij heeft geholpen om een soort van reset uit te voeren. Dus dat is ook het advies voor een volgende keer om eerst te proberen. Het makkelijkst doe je dat door middel van de KPN-knop rechts bovenaan lang ingedrukt te houden. Daarna kun je kiezen voor ‘Opnieuw opstarten’.
Mocht je er toch weer tegenaan lopen of andere vragen hebben, dan weet je ons te vinden!
Reageer
De Kennisbank
Heb je vragen over diensten, producten of wil je weten hoe je modeminstellingen verandert? Vind het antwoord op de meest gestelde vragen in onze Kennisbank
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.