Skip to main content
Beantwoord

Niet meer mogelijk om door te spoelen met opname

• 8 maart 2025
  • 6 reacties
  • 94 keer bekeken

Broodrooster
Topper
Forum|alt.badge.img

Het is voor mij sinds donderdag avond opeens niet meer mogelijk om reclames door te spoelen bij opgenomen programma's.

Bij het terug kijken was ik even gestopt, en na het opnieuw opstarten en kijken kon ik opeens niet meer doorspoelen naar waar ik gebleven was.

Héél vervelend, en onwenselijk. Kan dit herstelt worden?

Beste antwoord door Arjan van KPN

Hoi ​@Broodrooster. Het probleem is inmiddels om raadselachtige redenen weer verholpen begrijp ik. Dat is mooi om te lezen in ieder geval. Misschien dat het uitzetten voor geruime tijd hierbij heeft geholpen om een soort van reset uit te voeren. Dus dat is ook het advies voor een volgende keer om eerst te proberen. Het makkelijkst doe je dat door middel van de KPN-knop rechts bovenaan lang ingedrukt te houden. Daarna kun je kiezen voor ‘Opnieuw opstarten’. 

Mocht je er toch weer tegenaan lopen of andere vragen hebben, dan weet je ons te vinden!

Bekijk origineel

6 reacties

joop2011
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Wijsgeer
  • 12962 reacties
  • 8 maart 2025

Welke KPN tv ontvanger heb je?

Meestal helpt een reset of opnieuw opstarten van de KPN tv ontvanger. 

Broodrooster
Topper
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Topper
  • 20 reacties
  • 8 maart 2025

Hoi Joop, dank voor de tip,ik ben niet thuis,  ga ik proberen na het weekend.

PeterG
Superuser
  • 61126 reacties
  • 8 maart 2025

Er is wel een verschil tussen opnames en terugkijken. Mogelijk zat je onbewust in '’terugkijken'’ i.p.v. de opname.

En op het moment van kijken was je niet thuis. Dus als de opname nog loopt kom je via de app/website ook in '’terugkijken'’ / '’vanaf begin kijken'’ terecht. 

De opname van een nog lopende uitzending kan alleen via de ontvanger bekeken worden.

Broodrooster
Topper
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Topper
  • 20 reacties
  • 8 maart 2025

PeterG, ik ken het verschil, ik kijk iedere dag bij de opnames ,om terug te kijken, en door de reclames heen te spoelen.Dank voor het meedenken.

Broodrooster
Topper
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Topper
  • 20 reacties
  • 9 maart 2025
Broodrooster schreef:

Het is voor mij sinds donderdag avond opeens niet meer mogelijk om reclames door te spoelen bij opgenomen programma's.

Bij het terug kijken was ik even gestopt, en na het opnieuw opstarten en kijken kon ik opeens niet meer doorspoelen naar waar ik gebleven was.

Héél vervelend, en onwenselijk. Kan dit herstelt worden?

Edit.    Het issue lijkt "opeens opgelost". Ik heb niks gedaan, en kan toch weer doorspoelen op de opnames.

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+9
  • Moderator
  • 1038 reacties
  • Antwoord
  • 10 maart 2025

Hoi ​@Broodrooster. Het probleem is inmiddels om raadselachtige redenen weer verholpen begrijp ik. Dat is mooi om te lezen in ieder geval. Misschien dat het uitzetten voor geruime tijd hierbij heeft geholpen om een soort van reset uit te voeren. Dus dat is ook het advies voor een volgende keer om eerst te proberen. Het makkelijkst doe je dat door middel van de KPN-knop rechts bovenaan lang ingedrukt te houden. Daarna kun je kiezen voor ‘Opnieuw opstarten’. 

Mocht je er toch weer tegenaan lopen of andere vragen hebben, dan weet je ons te vinden!

Reageer