Skip to main content

Als ik naar de Playstore ga kan ik de app installeren op mijn telefoon ,tvbox en Chromecast.

Maar op de TV box is de app niet terug te vinden.

Ook via de playstore op de tvbox niet.

Alleen DS photos maar dat is een oude app van Synology.

Hoe moet ik de app Synology Photos op de DIW7200 zetten?

Niet waarschijnlijk. De TV+ Box werkt op een oudere Android versie waar de app niet voor gemaakt is waarschijnlijk. 


Dat zal het zijn dan.

Alleen is het wel vreemd dat als ik op mijn telefoon in de Play Store Synology Photo's heb gevonden die tegelijkertijd vraagt of ik hem ook wil installeren op de KPN box met naam zelfs (DIW7200) en mijn Chromecast.


Op mijn Chromecast TV werkt het vlekkeloos.

Jammer dat Kpn altijd zo achter de feiten aanloopt


@ToosV Ik heb geen probleem Synology Photos in Playstore op TV+Ontvanger te vinden

 


Dit vind jij op de DIW7200 in de Playstore?

 


@ToosV Ja, de screenshot is gemaakt op de Playstore DIW7022


Schiet mij maar lek dan want ik kan hem echt niet vinden.


Met dank ik heb hem nu ook gevonden.

Maar nu weer een ander probleem.

Bij aanmelden krijg ik de melding dat mijn id of wachtwoord niet klopt.

Bij al mijn andere apparaten is er geen enkel probleem PC, phone, IPad, Chromecast.

Ik snap werkelijk niet waarom alle problemen altijd weer alleen maar met de DIW7200 zijn.


Ik snap werkelijk niet waarom alle problemen altijd weer alleen maar met de DIW7200 zijn.

De DIW7200 lijkt me hiervan niet de oorzaak. Je gegevens op je telefoon/computer invullen of op je TV zit een wezenlijk verschil in. Op je TV is een foutje sneller gemaakt. Heb je misschien ergens een typfout gemaakt?


Ik ervaar geen enkel probleem met Synology Photos op mijn TV+ Box.


Ik snap werkelijk niet waarom alle problemen altijd weer alleen maar met de DIW7200 zijn.

De DIW7200 lijkt me hiervan niet de oorzaak. Je gegevens op je telefoon/computer invullen of op je TV zit een wezenlijk verschil in. Op je TV is een foutje sneller gemaakt. Heb je misschien ergens een typfout gemaakt?

Al het wachtwoord maar geen "\” bevat 🤣


Ik snap werkelijk niet waarom alle problemen altijd weer alleen maar met de DIW7200 zijn.

De DIW7200 lijkt me hiervan niet de oorzaak. Je gegevens op je telefoon/computer invullen of op je TV zit een wezenlijk verschil in. Op je TV is een foutje sneller gemaakt. Heb je misschien ergens een typfout gemaakt?

Dat dacht ik ook, maar 5x fout invullen lukt zelfs een ezel niet ;-)


Dat dacht ik ook, maar 5x fout invullen lukt zelfs een ezel niet ;-)

Sluit een USB toetsenboard aan op de USB port, het is makkelijker foutloos te typen. Een BT toetsenboard mag ook


Gebruik jij quickconnect, ddns (synology.me), een eigen domein of het LAN IP adres om met jouw synology te verbinden?


Quickconnect

Gebruik jij quickconnect, ddns (synology.me), een eigen domein of het LAN IP adres om met jouw synology te verbinden?

Quickconnect en heb ook al ip geprobeerd 


Reageer