Skip to main content
Vraag

Niet tevreden met de nieuwe KPN TV+ app

• January 19, 2025
  • 11 reacties
  • 187 keer bekeken

Ik merk ook dat de nieuwe Tv App een drama is echter in plaats allerlei vragen te stellen van uit KPN vraag ik mij af wat men hier aan gaat doen , dat er een probleem is lijkt mij wel duidelijk !! 
klanten betalen voor een goede product net zoals de medewerkers van KPN verwachten als ze bij de supermarkt iets kopen 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

11 reacties

Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • January 20, 2025

Je bent niet de enige en dit zal ook bij kpn opvallen. De app is een gratis toevoeging aan je abonnement dus je betaalt er niets voor. Gelukkig heb je de tv ontvanger nog en daarmee heb je de beste beeldkwaliteit en kijkervaring. 

Dus als ik het goed begrijp als het gratis is mag je blij zijn ?? Wat is dit voor instelling ?? Dus als je iets bij de Jumbo of Albert Heijn krijgt en de melk is zuur moet je niet zeuren ?? Ik mag zekers toch verwachten van de KONINKLIJKE KPN waar honderden programmeurs werken dat men een goed product aflevert of tenminste  de moeite nemen hierover te communiceren dat dit product nog in de test fase is en indien nodig men terug kan naar de “ oude “ App

Jasper van KPN
Moderator

Welkom op de community ​@Herbert penninkhof, er wordt hard gewerkt aan de TV+ Smart TV app. Er is vorige week een belangrijke fix geweest voor TCL en Philips tv's, en er wordt verder aan gewerkt. Als er een nieuwe update is delen we dat in een Product Update.

Niemand zegt dat je niet mag 'zeuren’, zoals je het zelf noemt. Maar als we niet weten wat je precies ervaart is het wel moeilijk om er meer over te zeggen. Uit je bericht kan ik niet halen wat jij precies ervaart, of op welk apparaat dat is. Kan je er meer over vertellen zodat we met je mee kunnen denken?

Goedemiddag Jasper,

Ik heb een LG televisie die ik op dit moment niet meer via de nieuwe App kan gebruiken mij beeld word dan zwart, ik lees nu dat de update alleen is geweest voor TCL Televisies ??? wat dat ook moge zijn en Phillips tv’s aangezien dat ik niet telkenmale kijk welke update voor mij betrekking heeft zit ik nu in deze situatie, ten eerst is er een mogelijkheid om terug te keren naar de “oude “situatie ?? en ik hoop dat met de nieuwe update er ook in verwerkt word dat men voor alle Pakketten kan kiezen zoals normaal vie de tv ontvanger wel mogelijk is  ( Duitse Pakket, Hindi Pakket ,Film 1 enz. )

Jasper van KPN
Moderator

Welk besturingssysteem staat er op jouw LG? De meeste LG's gebruiken WebOS, en daar is deze app nog niet op beschikbaar. De TV+ Smart TV App is op dit moment alleen voor Android TV beschikbaar. Voor WebOS kan je de oude versie van de app nog gebruiken:

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • January 31, 2025

Welkom op de community ​@Herbert penninkhof, er wordt hard gewerkt aan de TV+ Smart TV app. Er is vorige week een belangrijke fix geweest voor TCL en Philips tv's, en er wordt verder aan gewerkt. Als er een nieuwe update is delen we dat in een Product Update.

Niemand zegt dat je niet mag 'zeuren’, zoals je het zelf noemt. Maar als we niet weten wat je precies ervaart is het wel moeilijk om er meer over te zeggen. Uit je bericht kan ik niet halen wat jij precies ervaart, of op welk apparaat dat is. Kan je er meer over vertellen zodat we met je mee kunnen denken?

Hallo ​@Herbert penninkhof , 

De nieuwe update wordt vanaf nu uitgerold. Lees er meer over in dit topic:  

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • February 10, 2025

Hallo ​@Herbert penninkhof , 

De nieuwe update wordt vanaf nu uitgerold. Lees er meer over in dit topic:  

@Herbert penninkhof 

Hou vooral de product-updates in de gaten. Er is alweer een nieuwe update: 

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • February 17, 2025

@Herbert penninkhof 

Werkt de app weer op jouw TV na de nieuwste update? 

Nope aangezien ik een LG tv heb werk deze niet, het vervelende is dat ik de vorige geupdate heb met deze App en dat werkt niet en terug gaan kan niet en dus gedwongen word om weer terug te gaan naar de tv ontvanger in plaats van een stap vooruit ga ik dus terug 🫣🫣🫣

Jasper van KPN
Moderator

Welk besturingssysteem staat er op jouw LG ​@Herbert penninkhof? Zoals ik eerder zei is deze nieuwe app op dit moment alleen voor Android TV beschikbaar. Aan de nieuwe app voor LG (WebOS) wordt nog gewerkt. Als jij inderdaad WebOS hebt, zijn die updates niet van toepassing voor jouw tv.

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • February 18, 2025

Oef Jasper, dat was wel 24 dagen terug dat je dat schreef. Duurt lang! Blij dat ik geen LG TV meer heb. 

(Ik ga dit topic maar ontvolgen….)