Skip to main content
Vraag

Niet tevreden met de nieuwe manier van doorspoelen bij de KPN TV+ Box

• March 30, 2026
  • 2 reacties
  • 47 keer bekeken

Ik zie dat er heel veel klachten zijn betreffende het vooruit spoelen. Is het mogelijk om het vooruitspoelen (functie) weer terug te zetten naar hoe het was? De gene die de nieuwe variant heeft ontwikkeld moet denk ik eerst beter research doen naar het effect. Eerst kon je bijv. bij een opgenomen programma de tijd met 8 minuten vooruit spoelen zodat je de de reclame onderbreking kan overslaan, dat kan nu niet meer. Het enige wat mogelijk is om vooruit te spoelen, gebruik je dit en je drukt om wat sneller te gaan zit je bijv. in een keer veel te ver in je serie, film, programma. Super irritant. Ik hoop dat KPN de klachten serieus neemt en de functie (vooruitspoelen) weer terug naar normaal plaatst. 

2 reacties

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • March 30, 2026

Eerst kon je bijv. bij een opgenomen programma de tijd met 8 minuten vooruit spoelen zodat je de de reclame onderbreking kan overslaan, dat kan nu niet meer.

Je kunt nog steeds 800 intypen en dan met > > die acht minuten in één keer skippen.

Erik van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33
  • Moderator
  • March 31, 2026

Hoi ​@Send, welkom hier! Het is zeker even wennen als het spoelen ineens zo verandert. Maar, we bieden nog steeds meerdere manieren om te spoelen aan.  Waaronder dus het in één keer een bepaalde tijd vooruit. Je leest alles over de verschillende manieren van spoelen in de Kennisbank!