Gaarne uitleg waarom dit android boxje zo zeldzaam waardeloos is.
Ik kom bij Ziggo vandaan en had een nextbox.
Ik heb spijt als haren op mijn hoofd dat ik overgestapt ben naar KPN naar deze ongelooflijke goedkope rotzooi.
Deze android boxjes koop je voor een paar euro op AliExpress en het is ongelooflijk dat KPN zich met dit soort rotzooi inlaat en dat dan gaat verkopen als geweldige tv.
Groen beeld, niet reageren, terugkijken niet lypsync te krijgen, lettertjes niet te lezen, diverse malen per week opnieuw opstarten omdat dit baggerapparaat vastloopt, 10 min. voordat het beeld een beetje scherp is etc. etc.
En box staat gewoon op netwerk, dus niet via Wifi
En dan kan er een monteur komen die ,sorry dat ik het zeg, maar ook werkelijk geen idee heeft .
Bij de eerste aanleg werd gezegd dat er een poort van mijn Switch kapot was wat volkomen flauwekul was.
Mijn Philips Hue werkt feilloos op die poort , ik bedoel maar.
Klanten proberen te imponeren met zgn kennis van zaken vind ik behoorlijk kansloos.
En stuur gewoon een andere op als ik daarom vraag, ik heb helemaal geen zin om weer thuis te moeten blijven om te wachten op een of andere monteur om er allerlei nep verhalen aan te laten praten en een kastje neer te zetten dat kan ik zelf ook wel.
Dit zal ongetwijfeld een niet zo genuanceerde post zijn maar ik ben het inmiddels ook wel aardig zat dat geklungel en ik moet dit gewoon even kwijt.