Skip to main content

Beste KPN medewerker,

Sinds gisteren 14 juni 2024 is weergave TV gids in KPN app op IPad compleet anders. Zenders staan nu onder elkaar (zoals op tv en in KPN app IPhone). Dit is extreem onoverzichtelijk en onrustig. Juist om die reden bekeek ik de gids altijd in KPN app op mijn Ipad. 

Is het mogelijk dat ik het overzicht van zenders weer naast elkaar terug kan plaatsen in KPN app Ipad? 

Met vriendelijke groet,

Petra van Staveren

PS Juiste categorie invullen wist ik niet zo goed, excuus!

Hallo @Petra09 ,

Er zijn meer klanten die hierover klagen. Ik verwacht niet dat de weergave op korte termijn gaat veranderen. Het is juist onlangs zo aangepast. Het zal een kwestie van wennen worden. 


Ik verwacht dat de verticale gids op de iPhone wel eens terug zou kunnen keren maar op de iPad ... nee, ik denk het niet.


Zelf instelling wijzigen is dus onmogelijk. Super jammer!


Zelf instelling wijzigen is dus onmogelijk. Super jammer!

Ik begrijp je. Het wordt dus een kwestie van wennen. 


Beste KPN medewerker,

Sinds gisteren 14 juni 2024 is weergave TV gids in KPN app op IPad compleet anders. Zenders staan nu onder elkaar (zoals op tv en in KPN app IPhone). Dit is extreem onoverzichtelijk en onrustig. Juist om die reden bekeek ik de gids altijd in KPN app op mijn Ipad. 

Is het mogelijk dat ik het overzicht van zenders weer naast elkaar terug kan plaatsen in KPN app Ipad? 

Met vriendelijke groet,

Petra van Staveren

PS Juiste categorie invullen wist ik niet zo goed, excuus!

Hallo @Petra09 ,

Er zijn meer klanten die hierover klagen. Ik verwacht niet dat de weergave op korte termijn gaat veranderen. Het is juist onlangs zo aangepast. Het zal een kwestie van wennen worden. 

Beste KPN: wat een makkelijk antwoord wen er maar aan. Waar is de service gebleven. De generatie die zonder computer is opgegroeid moet het er dus maar mee doen. Waarom moet iets dat goed werkt weer veranderd worden? Omdat dit voor de icter die dit ontwikkelt zo interessant is en er niet gedacht wordt aan de cliënten die jullie hebben?  Valt mij behoorlijk tegen van KPN.


Beste KPN: wat een makkelijk antwoord wen er maar aan. Waar is de service gebleven. De generatie die zonder computer is opgegroeid moet het er dus maar mee doen. Waarom moet iets dat goed werkt weer veranderd worden? Omdat dit voor de icter die dit ontwikkelt zo interessant is en er niet gedacht wordt aan de cliënten die jullie hebben?  Valt mij behoorlijk tegen van KPN.


Beste KPN: wat een makkelijk antwoord wen er maar aan. 

Er heeft in dit topic nog geen enkele KPN medewerker gereageerd. Dus deze reactie is misschien iets voorbarig. Maar ik denk niet dat een KPN medewerker iets anders schrijft dat de heren hierboven. 


Hi @Petra09 en @W.Zuidijk, de KPN TV app en de gids zijn inderdaad vernieuwd. Ik kan me voorstellen dat dat wennen is, en ik lees dat jullie het minder handig vinden. Dank voor de signalen. Ik kan geen beloftes doen, maar ik neem het signaal zeker mee ter verbetering. Voor het laatste nieuws over vernieuwingen en updates kan je onze Product Updates in de gaten houden.


Dag Alexandra

Bedankt voor het notie nemen van signalen die minder positief uitvallen als gewenst. Hopelijk wordt op een gegeven moment  toch weer voor de horizontale overzichtelijke gids-versie gekozen!


De nieuwe tv gids in de tv plus app is onoverzichtelijk en lijkt of de zenders in elkaar gevouwen zijn, de uitzendtijden vallen hierdoor weg . Niet goed te zien hoe laat programma’s beginnen.


Reageer