Skip to main content
Beantwoord

Niet tevreden over aanbod erotische zenders

• July 7, 2025
  • 8 reacties
  • 292 keer bekeken

De erotische video’s zijn heel slecht 

het is teveel Bisex en Homo

Ik ben geen van beiden en graag video’s voor niet Bie anders zeg ik alles op.

Beste antwoord door R.vd Broek

Zoals hierboven al vermeld, is het erotische aanbod hoofdzakelijk straight.

Met alleen het pluspakket, zelfs meer richting lesbisch.

In het Erotiek pakket, zit 1 zender, welke af en toe, iets bi achtigs laat zien. Maar hoofdzakelijk straight.

Heb je geen pakket, maar blader je met je KPN TV+ ontvanger door het erotische film aanbod (VOD), dan zie je idd eerst het gay aanbod, iig viel mij dat op, met doorbladeren kom je wel bij het totale aanbod, met de diverse genres.

8 reacties

AriënC
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+11
  • Wijsgeer
  • July 7, 2025

Als je ideeën hebt voor andere zenders, dan kan je dat hier aangeven: 

Maar ik denk dat je in deze wereld op het internet ook op andere websites in deze scéne talloze video's kan vinden op 1.001 erotisch getinte websites. 

JanD
Superuser
Forum|alt.badge.img+19
  • Superuser
  • July 7, 2025

Beste ​@Gravoestratie heb je behalve het standaard tv-pakket ook het Pluspakket en/of een Erotisch pakket?

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • July 7, 2025

Dan kijk je echt niet goed.

Het is voornamelijk juist straight. 

Of zou dat het gevoel zijn omdat ik juist gay ben?

Dat het dus lijkt of in het eigen genre "weinig" is.

Ik ben geen van beiden en graag video’s voor niet Bie anders zeg ik alles op.

Heb je kpn alleen hiervoor?

Forum|alt.badge.img
  • Topper
  • Antwoord
  • July 7, 2025

Zoals hierboven al vermeld, is het erotische aanbod hoofdzakelijk straight.

Met alleen het pluspakket, zelfs meer richting lesbisch.

In het Erotiek pakket, zit 1 zender, welke af en toe, iets bi achtigs laat zien. Maar hoofdzakelijk straight.

Heb je geen pakket, maar blader je met je KPN TV+ ontvanger door het erotische film aanbod (VOD), dan zie je idd eerst het gay aanbod, iig viel mij dat op, met doorbladeren kom je wel bij het totale aanbod, met de diverse genres.

Denise van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

Het zou natuurlijk jammer zijn als je zou opzeggen omdat het erotiek aanbod je niet aan staat, ​@Gravoestratie. Hopelijk hoeft dit meer niet na het lezen van de reacties in dit topic. Kom je er zo uit?

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • July 14, 2025

Ik ben niet degene die het nieuwe aanbod moet samenstellen

De KPN moet dit samenstellen zodat de abonnees tevreden zijn. 

Groet

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • July 14, 2025

Je noemt Gay. Daar is juist weinig van. On demand wordt je doodgegooid met straight juist. En lesbisch. 

Met tv zenders in basis- en pluspakket is het standaard ook straight en lesbisch. 

Voor gay moet je juist het gay pakket nemen, wat jij sowieso niet hebt.

Voor de duidelijkheid, ik ben gay. En vind de overvloed aan straight heel opvallend. 

En anders neem je het erotiek pakket er toch bij? Dan heb je er 5 straight zenders bij met extra on demand aanbod.

Denise van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

Misschien nog een tip: Je kunt ook het Film1 pakket nemen. Op het Actie kanaal van Film1 wordt na middernacht ook (straight) erotiek uitgezonden. Deze kan je ook terugkijken. En met het Opnemen pakket kan je dit ook opnemen.