Skip to main content

17 november mijn klacht in de winkel uit gelgd de med ewerker zij dat het modum niet goed was omdat mijn tv telkens netwerk fout on niet verbonden met wifi dus ik ben overgestat naar kpn+ tv heeft 1 dag gewerkt daarna gaat het beeld en geluid stil staan duurd een paar seconden gebeld naar klanten service die konden niet doen voor me ze kwamen  er niet dus gooide de telefoon neer weer terug naar de winkel modum en 4 tv kastjes in geleverd en1 teruggehaald  en een ander modum mee gekregen ik ziet nu al vanaf zaterdag 30 november op mijn 2 kpn + kastje te wachten de winkel zou mij dinsdag gebeldhebben maar tot heden niks gehoord  het is triest dat men zolang moet wachten 

H kreuger

Hoi ​@Hensta, welkom op onze community!

Wat vervelend dat de TV kastjes niet goed werken, als je wilt denken we graag even mee hoe we dat op kunnen lossen. Je klacht kan ik je hier niet zo goed mee helpen, dit forum is bedoeld als een plek waar klanten elkaar kunnen helpen. Ik denk dat je met jouw vraag toch het beste bij mijn collega's in de winkel of telefonisch terecht kunt. Je kunt hiervoor ook een belafspraak maken! Dan bellen mijn collega's jou op een tijd die jou uitkomt.

Reageer