Skip to main content
Beantwoord

Niet tevreden over de KPN TV+ app op Loewe tv

• July 16, 2025
  • 9 reacties
  • 171 keer bekeken

Goedendag medewerkers,

Nu even serieus, ik ben op aanraden overgestapt naar TV plus maar wat een ramp!

Naar welke IT opleiding is deze IT ingenieur geweest?

Ik snap niets van dat tekstje “kijk terug” want dat lukt vaak helemaal niet moet je daar een aparte

toets voor indrukken? Ook valt het beeld vaak stil, ook naar resetten etc.

Mijn vraag: kan ik overstappen naar het oude systeem? want dat werkte prima...

Met vriendelijke groet,

Admin: e-mailadres verwijderd uit openbare post

Beste antwoord door Arjan van KPN

Hoi ​@Hansremmie. Als ik je goed begrijp dan ervaar je de problemen met terugkijken op je Loewe tv via de KPN smart tv app. Als ik dan google welk operating system Loewe gebruikt voor hun tv's, dan is dat Loewe OS en Tizen OS. Voor Tizen OS hebben we een smart tv app, maar die veranderd eerlijk gezegd niet als je je abonnement verlengd en overstapt naar KPN TV+. Dat heeft alleen impact op je tv-ontvangers, want die worden wel vervangen. De Tizen OS app wordt ook nog maar beperkt onderhouden momenteel, omdat er een nieuwe app in ontwikkeling is voor Tizen OS. Dan is het eerlijk gezegd even wachten op de nieuwe app om te wachten op een verbetering. 

Kun je via de nieuwe TV+ ontvangers wel goed je programma's terug kijken? Op de tv-ontvanger garanderen we wel een goede werking en daar kunnen we je eventueel bij helpen om dat te herstellen. Laat het maar weten!

9 reacties

• July 16, 2025

Hoe is de tv ontvanger aangesloten opde Experiabox of KPN Box? Rechtstreeks met een kabel? Geen DVS, draadloze verbindingset of Devolo's? Zit er nog een switch tussen? Geen extra router?

• Auteur
  • Deelnemer
  • July 16, 2025

Goedemorgen Marlon,

Dank je voor de snelle reactie, de KPN App (ook al gereset) zit in de Loewe TV die is aangesloten op een Ethernetkabel die direct is aangesloten op de router. Dat het beeld zo af en toe stilstaat is het minste probleem. Om progamma’s terug te kijken is het grootste probleem en dit was met de oude versie geen enkel probleem dus waarom nu wel? Gr. Hans

• July 16, 2025

de KPN App

Waarom gebruik je de app? In de titel schrijf je "TV+ box".

Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • July 16, 2025

Begrijp ik het goed dat u niet de tv ontvanger gebruikt??

• July 16, 2025

De titel is aangepast door een KPN medewerker volgens mij. "box" stond er eerst niet in.

• Auteur
  • Deelnemer
  • July 16, 2025

Haha om vergissingen te voorkomen, ik heb in de woonkamer op de TV de KPN app en op kantoor de door jullie opgestuurde nieuwe TV Box die ik nu aangezet heb om te kijken of er verschillen zijn, gebruik nu ook de KPN afstandbediening.

• July 16, 2025

Ik heb 2 LG tv's, beiden mét tv+ ontvanger hoewel ik de 2de (boven) nauwelijks gebruik. Op beiden staat ook de kpn tv app (nog geen tv+ want die is er nog niet voor LG). En die app staat alleen maar "stof te happen", die vind ik nl zó onhandig dat die voor mij onbruikbaar is. De tv+ ontvanger blinkt ook niet uit in gebruiksvriendelijkheid maar altijd beter dan de app. 

• July 16, 2025

Haha om vergissingen te voorkomen, ik heb in de woonkamer op de TV de KPN app en op kantoor de door jullie opgestuurde nieuwe TV Box die ik nu aangezet heb om te kijken of er verschillen zijn, gebruik nu ook de KPN afstandbediening.

De TV Box, werkt die goed?

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+13
  • Moderator
  • Antwoord
  • July 18, 2025

Hoi ​@Hansremmie. Als ik je goed begrijp dan ervaar je de problemen met terugkijken op je Loewe tv via de KPN smart tv app. Als ik dan google welk operating system Loewe gebruikt voor hun tv's, dan is dat Loewe OS en Tizen OS. Voor Tizen OS hebben we een smart tv app, maar die veranderd eerlijk gezegd niet als je je abonnement verlengd en overstapt naar KPN TV+. Dat heeft alleen impact op je tv-ontvangers, want die worden wel vervangen. De Tizen OS app wordt ook nog maar beperkt onderhouden momenteel, omdat er een nieuwe app in ontwikkeling is voor Tizen OS. Dan is het eerlijk gezegd even wachten op de nieuwe app om te wachten op een verbetering. 

Kun je via de nieuwe TV+ ontvangers wel goed je programma's terug kijken? Op de tv-ontvanger garanderen we wel een goede werking en daar kunnen we je eventueel bij helpen om dat te herstellen. Laat het maar weten!