Skip to main content
Vraag

Niet tevreden over de kwaliteit van het televisie product van KPN

• April 22, 2026
  • 1 reactie
  • 46 keer bekeken

Mijn tevredenheid met KPN is laag. Toen ik verhuisd was in 2020 heb ik KPN,dan later overgestapt naar Ziggo tot August 2025.Na veel beloftes ben ik weer overgestapt naar KPN. Nu ben ik snel achtergekomen dat KPN komt hun beloftes niet na. Oude problemen van 2020 zijn nooit echt opgelost. Die beloftes van KPN was deze kinderziektes waren opgelost. Niet dus. Verbinding valt continu uit en dat had ik nooit met Ziggo. Ook onze streaming services hangen continu vast en moet wij continu de modem stekker opnieuw starten. Dat is niet de bedoeling. Wij betalen steeds meer voor slechte service. Wij hebben zelfs een wifi versterker. Geen verandering. Wel leuk als je iets aan jet kijken bent en dan loopt alles vast continu. Ziggo had ook dingen maar niet zo erg als KPN. Zo dit ligt puur aan KPN. Wij zijn nu andere netwerken aan het uitzoeken. Maar KPN moet echt dingen oplossen en hun beloftes nakomen. 

1 reactie

Forum|alt.badge.img+6
  • Wijsgeer
  • April 22, 2026

Heel vervelend als je dit zo ervaart maar ikzelf heb in de afgelopen 5 jaar nog nooit een hapering dan wel uitval meegemaakt dus het is zeker geen generieke klacht.

Misschien is het handig om eens aan toe te voegen welke internetverbinding je nu gebruikt, glasvezel of xDSL (koper) met welke geabonneerde bandbreedte.

Welke router is in gebruik en zijn de apparaten bedraad aangesloten of stream je via Wifi?

Zonder deze toelichting kan niemand een zinnig antwoord op jouw topic geven.