Skip to main content

Sinds gisteren nieuwe KPN TV + box geïnstalleerd . Mijn man is slechthorend en kan zijn streamer niet meer gebruiken. Ik heb gelezen dat hier veel mensen een probleem mee hebben. Kan KPN niet voor een oplossing zorgen. Voorheen kon je in het oude kastje aan de achterkant  inpluggen waarom is hier geen rekening mee gehouden op KPN TV+box. Na telefonisch contact komen ze niet met een oplossing, antwoord of je wilt het oude of het nieuwe kastje en daar kun je het mee doen. Slechte zaak van KPN. Ook de ondertiteling loopt niet synchroon. Kom eens met een oplossing en niet met allerlei onzin.

Met deze omvormer (klik) kan je de streamer op Toslink poort van de TV+ Box aansluiten.


@Gehoorprobleem Uit andere postings in dit forum blijkt dat gehoorapparaten door middel van bluetooth op de TV+-box kunnen worden aangesloten. Er is dan geen aparte streamer meer nodig. De huidige streamer werkt waarschijnlijk ook met bluetooth.


Sinds gisteren nieuwe KPN TV + box geïnstalleerd . Mijn man is slechthorend en kan zijn streamer niet meer gebruiken. Ik heb gelezen dat hier veel mensen een probleem mee hebben. Kan KPN niet voor een oplossing zorgen. Voorheen kon je in het oude kastje aan de achterkant  inpluggen waarom is hier geen rekening mee gehouden op KPN TV+box. Na telefonisch contact komen ze niet met een oplossing, antwoord of je wilt het oude of het nieuwe kastje en daar kun je het mee doen. Slechte zaak van KPN. Ook de ondertiteling loopt niet synchroon. Kom eens met een oplossing en niet met allerlei onzin.

Werkt ook niet


Sinds gisteren nieuwe KPN TV + box geïnstalleerd . Mijn man is slechthorend en kan zijn streamer niet meer gebruiken. Ik heb gelezen dat hier veel mensen een probleem mee hebben. Kan KPN niet voor een oplossing zorgen. Voorheen kon je in het oude kastje aan de achterkant  inpluggen waarom is hier geen rekening mee gehouden op KPN TV+box. Na telefonisch contact komen ze niet met een oplossing, antwoord of je wilt het oude of het nieuwe kastje en daar kun je het mee doen. Slechte zaak van KPN. Ook de ondertiteling loopt niet synchroon. Kom eens met een oplossing en niet met allerlei onzin.

 

Omvormer werkt ook niet. 


Een techneut heeft het probleem opgelost. Het was heel simpel.
Ook met bluetooth of een omvormer op te lossen. Vreemd dat ze bij KPN deze oplossing niet kennen. Wel naar gevraagd in de winkel maar volgens de medewerker zou dat niet kunnen. Kan dus wel. Verdiep je maar eens in maar dat vindt KPN niet interessant. 


Een techneut heeft het probleem opgelost. Het was heel simpel.
Ook met bluetooth of een omvormer op te lossen. Vreemd dat ze bij KPN deze oplossing niet kennen. Wel naar gevraagd in de winkel maar volgens de medewerker zou dat niet kunnen. Kan dus wel. Verdiep je maar eens in maar dat vindt KPN niet interessant. 

Ben benieuwd hoe het in detail is opgelost @Gehoorprobleem , want ik val ook onder de categorie slechthorenden en gebruik ook een DIW7022 als tv-decoder.

 


Ben benieuwd hoe het in detail is opgelost @Gehoorprobleem , 

Een techneut heeft het probleem opgelost. Het was heel simpel.
Ook met bluetooth of een omvormer NIET op te lossen. Vreemd dat ze bij KPN deze oplossing niet kennen. Wel naar gevraagd in de winkel maar volgens de medewerker zou dat niet kunnen. Kan dus wel. Verdiep je maar eens in maar dat vindt KPN niet interessant. 

Het is opgelost met een optische audio kabeltje welke in streamer wordt geplaats en verbonden met de KPN TV +Box.


Hoe simpel kan het zijn @Gehoorprobleem , bedankt voor je reactie.