Skip to main content

Hallo,

 

Ik heb pas een (kleinzakelijk) abonnement afgesloten nadat ik was gebeld door een KPN medewerker. Mij is toen beloofd (en het staat ook in het contract) dat ik er ESPN compleet bij zou krijgen. Maar nu alles geïnstalleerd is heb ik ik maar 1 zender (zender nummer 14) van ESPN tot mijn beschikking. Dit is dus niet ESPN compleet. Graag wil ik hier iemand over spreken. Groeten van Gert Jan van Esveld uit Nijkerk

@Gert Jan van Esveld 

Op een forum helpen klanten elkaar.

 

Op 14 zit ESPN 1

Dat is gratis voor iedereen.

 

ESPN 1 - 4 zitten op kanaal 221 - 224) (voor abonnees van ESPN

 

KPN site:

Kijk ESPN Compleet op je tv

Kijk live sport in HD op 4 tv-zenders (kanaal 221-224) met onze tv-ontvanger.


Hoi @Gert Jan van Esveld, welkom hier. 

ESPN mist dus. Dit is geen onderdeel van het contract, maar een apart zenderpakket die je aan kan zetten via MijnKPN. Mocht ESPN daar niet tussen staan, dan kan je deze zelf toevoegen


Hoi @Gert Jan van Esveld, welkom hier. 

ESPN mist dus. Dit is geen onderdeel van het contract, maar een apart zenderpakket die je aan kan zetten via MijnKPN. Mocht ESPN daar niet tussen staan, dan kan je deze zelf toevoegen

Het is wel een onderdeel van mijn contract want ik heb het contract voor m’n neus. Ik heb ook net een werknemer van KPN aan de telefoon gehad die dat erkende en zojuist is het doorgevoerd. Ik heb nu wel ESPN compleet (dus meer dan 1 zender).


Ik heb geen gegevens van je. Dus kon niet meekijken. Maar ben blij te lezen dat het nu geregeld is. :)