Skip to main content

8 maanden geleden sloot ik mijn contract mbt tv/internet af bij kpn ivm een reis. Nu kom ik weer terug naar huis en wil ik graag weer klant worden. Ik blijk de spullen nog te hebben.  Zijn nooit retour gestuurd, excuus. Maar hoe kan ik online zo’n contract afsluiten zonder alle apparatuur er bij te nemen? Bellen is helaas nog geen optie ivm dat ik nog in het buitenland zit.

 

ik hoor het graag, alvast bedankt!

Bij een nieuw contract krijg je altijd de nieuwste apparatuur thuis gestuurd om aan te sluiten.

Oude apparatuur kun je gratis naar KPN retour sturen @WoutvdP 

 

 


Bij een nieuw contract krijg je altijd de nieuwste apparatuur thuis gestuurd om aan te sluiten.

Oude apparatuur kun je gratis naar KPN retour sturen @WoutvdP 

 

 

Dat is mij bekend inderdaad. Maar aan de nieuwe apparatuur zitten wel kosten verbonden. Fijn natuurlijk als ik dit kan mijden door mijn huidige apparatuur te gebruiken. Mits dit zo kan natuurlijk.


Maar aan de nieuwe apparatuur zitten wel kosten verbonden.

Kosten? Welke kosten?

Het modem is gratis. De eerste tv ontvanger is gratis. Dat laatste is overigens een heel andere dan je had! Die oude worden met het huidig te nemen abonnement niet meer gebruikt.


Er zijn geen kosten aan apparatuur verbonden, want die heb je in bruikleen @WoutvdP 


Maar aan de nieuwe apparatuur zitten wel kosten verbonden.

Kosten? Welke kosten?

Het modem is gratis. De eerste tv ontvanger is gratis. Dat laatste is overigens een heel andere dan je had! Die oude worden met het huidig te nemen abonnement niet meer gebruikt.

Ik heb meer nodig dan 1 tv ontvanger. Dan komen er nog best wat kosten bij… Maar zo te horen is het dus gewoon het beste om voor de nieuwe apparatuur te gaan. 
 

Bedankt voor alle snelle reacties! (:


Of je nou de nieuwe of oude apparatuur hebt… Elke extra ontvanger wordt € 5 per maand voor gerekend. En die oude apparatuur (Arris danwel Arcadyan) wordt in de nieuwe abonnementsvorm sinds 23 januari 2023 niet meer ondersteund.

Zelf gebruik ik voor 2 tv's een ontvanger en voor de derde de smart-tv app. Die is beschikbaar op Samsung, LG en tv's met Android-TV. Ergo: ontvanger 1 in abo; ontvanger 2 = € 5; smart-tv app in abo.

KPN TV+ abonnement met één ontvanger is ook nog eens 2 x de smart-tv app (2 streams tegelijk) of danwel 5 x de mobiele app (phone, tablet, laptop via http://tv.kpn.com).
Maarrrr, vanaf 2de ontvanger opnemen GRATIS.


Top, bedankt. Duidelijk verhaal!