Skip to main content
Sticky

Nieuw: Ervaar al het Nederlands voetbal met KPN TV

• August 1, 2025
  • 147 reacties
  • 4151 keer bekeken
Nieuw: Ervaar al het Nederlands voetbal met KPN TV
Toon eerste bericht

147 reacties

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • August 7, 2025

Erik schrijft: Kanaal 14 is ESPN 1, als je met de oudere ontvanger die in hogere kwaliteit wilt zien, dan moet je naar kanaal 681 gaan.

Dan neem ik aan dat dat kanaal dan gewoon open staat voor diegenen die geen ESPN Compleet abonnement hebben, Erik.

Bij mij is dit hele "voetbal gedoe" alweer verdwenen na de NMC update 7 augustus, TOP 😜👍 haha!

Forum|alt.badge.img+9
  • Slimmerik
  • August 10, 2025

Dit weekend heb ik gebruik gemaakt om snel effe wat samenvattingen en doelpunten te bekijken. Ik vind dit echt een fijne toevoeging. Het enige dat bij mij niet werkt zijn de notifications in de app.

Forum|alt.badge.img+3
  • Helper
  • August 10, 2025

Dit weekend meerdere voetbal wedstrijden live gekeken op meerdere kanalen. Bij  volledige wedstrijd Feyenoord - NAC live ESPN2 wel paar keer onderbreking geluid 2sec. Kan ook fout bij ESPN zijn geweest.

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • August 10, 2025

Helemaal goed gaat het nog niet met de samenvattingen ​@Erik van KPN 

AZ - FC Groningen , de andere samenvattingen doen het ook niet via ITV.

Niet via "ITV" ( hier VIP2952)

Via TV+ werkt het wel.

Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33

@PeterG zou je nog eens willen kijken hoe het er nu voor staat? Of het nu wel werkt? Anders geef ik dit natuurlijk door!

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • August 12, 2025

De eredivisie samenvattingen van afgelopen weekend geven op dit moment nog steeds "server niet gevonden" op de Arris VIP2952. 

Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33

Oké, dankjewel!

Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33

@PeterG het zou inmiddels opgelost moeten zijn!💪🏻⚽

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • August 13, 2025

De samenvattingen starten nu op de VIP2952,  Marcia. Op naar volgende speelronden 🤞

PPT
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+2
  • Slimmerik
  • August 16, 2025

Ik heb

1 KPN Digitenne plus ESPN

2 KPN Unlimited50 mobiel

Waar, hoe kan ik de eredivisie goal alerts zien die nu niet meer in de ESPN goal app verschijnen?

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • August 16, 2025

Niet. Die zitten in de KPN TV+ app, maar je hebt geen abonnement op KPN TV+. Je hebt niet eens het benodigde vast internet van kpn.

Verder kun je "ESPN via Digitenne" ook niet koppelen aan een account bij ESPN.nl, dus ook langs die weg geen goal alerts. 

Volgens mij kan het voor jouw wel met de gratis app ESPN GOAL!.

Zie

https://campagne.espn.nl/goal

En er zijn ook andere apps die zoiets bieden. 

Of gewoon de wedstrijd kijken. 

Zelf check ik elke 20 minuten vaak de nos teletekst app 818.

PPT
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+2
  • Slimmerik
  • August 16, 2025

De ESPN goal app heeft de goals bekijken niet meer. Ik ben niet van plan mijn abonnementskosten van €56.60 per maand als totaalprijs verhogen. 

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • August 16, 2025

Dan houdt het helaas op voor je.

Maar je kijkt toch naar de wedstrijden? Ik begrijp dat je de 3 ESPN zenders bij Digitenne hebt.

Het viel me al op dat de QR met download de goal app niet meer in beeld komt.

PPT
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+2
  • Slimmerik
  • August 16, 2025

Ja die heb ik en met een voetbal app op telefoon die een goal melding geeft kan ik wel nog zappen en de herhaling zien bij een doelpunt op het andere kanaal.

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • August 16, 2025

Ik kies één wedstrijd en de andere geloof ik wel na een goal alert. Ik volg voor goal alert ook maar 5 teams, dus krijg lang niet van alle wedstrijden. 

Via espn en nos ook nog samenvattingen tenslotte. 

Forum|alt.badge.img
  • Topper
  • August 17, 2025

Ik zou er heel blij van worden als jullie klanten de optie geven om hoogtepunten weg te halen. Ik keek vandaag met vertraging naar Sparta - Utrecht en het is dan een stuk minder spannend als je dan in de titel van hoogtepunt 1 ziet staan dat Kitolano de eerste goal maakt. Of geen spoilers in de titels, of gewoon mij de optie geven om dit uit te zetten in de app. Dit was trouwens in de kpn tv+ app op mijn mobiel. 

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • August 17, 2025

Waarom zou je met vertraging naar een wedstrijd kijken terwijl die live bezig is? Ik stap gewoon live in dan. ​@Rick_1985 .

Het is alleen in de mobiele app voor smartphones en tablets overigens. 

Er is wel eens verzocht om het uit te schakelen maar dat is dus nog niet mogelijk. 

Voor mij is het telefoonscherm gewoon te klein voor voetbal. Of tennis. 

Forum|alt.badge.img
  • Topper
  • August 18, 2025

@PeterG 
Dat heb ik je al eerder uitgelegd. 
Omdat ik van voetbal hou, en ik daardoor de wedstrijd in zijn geheel kan kijken als ik andere plannen heb. Ook vind ik het fijn om de rust over te slaan. Omdat ik niet thuis was had ik mijn mobiele app nodig om het te streamen naar iemands tv. 

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

Ik kan mij inderdaad goed voorstellen dat als je een wedstrijd met vertraging start, je dan geen spoilers wil zien. We zullen het doorgeven aan ons tv team. 

Gelukkig dat het via de tv-ontvanger sowieso zonder spoilers. 

Forum|alt.badge.img
  • Topper
  • August 18, 2025

Dank je wel! Ben erg blij hoe goed de klantenservice de laatste tijd opereert (en Kpn in algemene zin). Als het tv team aan jou laat weten of het wel of niet is gelukt, kan je me dan even hier taggen? 

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • August 18, 2025

Onze insteek is gewoon anders, Rick_1985. Ik waardeer je liefde ervoor, maar achter liggen met een wedstrijd die op dat moment bezig is dan weer niet 😂😉

Ik hou ook van voetbal. Zondag zelfs 3 wedstrijden gekeken. Maar als de wedstrijd nog live bezig is en ik later inschakel spring ik er live in. Omdat ik van sport hou en dat gebeurt live. Eventuele doelpunten spoel ik of even voor terug, of ik zie ze in de rust of na de wedstrijd wel.

Voor mij is de rust ook even rust. Drankje enzo meer. 

Een film van ongeveer dezelfde lengte kijk ik ook met een pauze. Dus ga niet naar de bioscoop. 

Telefoon of tablet is mij er ook te klein voor. Daar kijk ik het sowieso niet helemaal op.

Sorry. We houden er allebei evenveel van. Maar sport is echt live toch het leukst. Dan ga ik niet achterliggen. Ziggo Sport herhaalt hele wedstrijden nog dagen later. Dat kijkt toch niemand?

Geniet van de UEFA wedstrijden deze week! En de speelronde komend weekend 👍. Hoe je ook kijkt, dan maar. 

Forum|alt.badge.img
  • Topper
  • August 18, 2025

Het is toch helemaal niet zo moeilijk om je te verplaatsen in anderen in plaats van dat hele: “Waarom zou je met vertraging naar een wedstrijd kijken terwijl die live bezig is? Ik stap gewoon live in dan.” 

Het is echt niet heel moeilijk om antwoord te verzinnen op die vraag hoor. Toch blijf je hem stellen. Jij jouw voorkeuren, ik de mijne.. 

Niet iedereen is hetzelfde en ik heb gewoon hele andere voorkeuren. Je hebt nu al meerdere malen herhaalt dat je mij niet begrijpt maar dat hoeft toch ook helemaal niet. Ik heb ergens last van, en jij niet omdat je andere media voorkeuren hebt en dan ga je doen alsof ik maar zoals jou moet worden. 

Je hebt mij al eerder aangevallen omdat je dacht dat ik loog over het niet hebben van een telefoon, en nu al 2x heel moeilijk gedaan omdat ik wedstrijden gewoon wat later kijk dan jou. Je zou ook kunnen denken: ja iemand is anders, wat fijn! Laten we kijken hoe ik diegene kan helpen met een klein probleempje. Sparta is mijn favoriete club maar sommige afspraken zijn nou eenmaal belangrijker dan Sparta. Ik kijk ook ziggo sport wedstrijden 3 dagen later terug. Ik snap er echt helemaal niks van waarom dat een probleem voor jou is. Wat boeit het dat mensen een wedstrijd later terug kijken? Waarom zou je daar in godsnaam een punt van maken?

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

Inderdaad zoveel mensen zoveel wensen. Ik kijk ook vaak zat wielerwedstrijden terug als ik deze niet live heb kunnen kijken. Laten we dan ook die discussie hierbij stoppen! 

Jouw wens is helder en ook begrijpelijk ​@Rick_1985. We geven het door aan het tv-team. 

• Helper
  • August 18, 2025

Erik schrijft: Kanaal 14 is ESPN 1, als je met de oudere ontvanger die in hogere kwaliteit wilt zien, dan moet je naar kanaal 681 gaan.

Dan neem ik aan dat dat kanaal dan gewoon open staat voor diegenen die geen ESPN Compleet abonnement hebben, Erik.

Is de beeldkwaliteit al geüpdatet door KPN of valt deze samen met een KPN+ tv box update?

Afgelopen weekend/speelronde zat ik nog rond de 7,5 Mbit/s.