Skip to main content

Hoi,

ik heb een nieuwe afstandsbediening ontvangen voor mijn itv kastje.

Op het moment dat ik de batterijen erin plaats gaat meteen het rode lampje op de afstandsbediening aan. 

Als ik de beschrijving lees lijkt het erop dat hij initieel uit moet zijn en pas na configuratie  even rood moet knipperen.

ikheb geprobeerd te resetten zonder resultaat. 

Volgens mij is AB kapot, of heb ik iets anders gemist?

groeten, martin

Volgens mij klopt dat inderdaad niet helemaal. 

Voor welk type ontvanger is de afstandsbediening?

Arris VIP2952 

ARRIS VIP5202 of

Sagemcom DIW7022 

Hallo @Martin12345 ,

Je kunt verschillende dingen proberen als jouw afstandsbediening niet of niet goed meer werkt. Zo kan je het vaak al snel zelf oplossen.

• Controleer eerst de batterijen. Haal ze uit je afstandsbediening en stop ze er opnieuw in. Helpt dit niet, vervang ze voor nieuwe batterijen.
  • Kun je het geluid niet harder of zachter zetten? Stel dan je afstandsbediening opnieuw in.
  • Reageert je tv-ontvanger niet op de afstandsbediening? Herstart je tv-ontvanger door de stekker 30 seconden uit het stopcontact te halen of de stroomkabel uit de tv-ontvanger te halen.

Afstandsbediening is kapot

Je hebt alles gecontroleerd, maar je afstandsbediening werkt nog steeds niet? Bestel dan een nieuwe KPN afstandsbediening via de online tool, door in te loggen met je KPN ID.

Let op: Je kunt per jaar maximaal drie gratis afstandsbedieningen bestellen. Heb je meer nodig? Bestel dan een afstandsbediening via apparatuurvoorthuis.kpn.com.

Bron:

Volgens mij klopt dat inderdaad niet helemaal. 

Voor welk type ontvanger is de afstandsbediening?

Arris VIP2952 

ARRIS VIP5202 of

Sagemcom DIW7022 

de ab moet werken met een arris vip 2952v2, en het is van het type t4hu1910.

bij voorbaat dank, martin

Hallo @Martin12345 ,

Je kunt verschillende dingen proberen als jouw afstandsbediening niet of niet goed meer werkt. Zo kan je het vaak al snel zelf oplossen.

• Controleer eerst de batterijen. Haal ze uit je afstandsbediening en stop ze er opnieuw in. Helpt dit niet, vervang ze voor nieuwe batterijen.
  • Kun je het geluid niet harder of zachter zetten? Stel dan je afstandsbediening opnieuw in.
  • Reageert je tv-ontvanger niet op de afstandsbediening? Herstart je tv-ontvanger door de stekker 30 seconden uit het stopcontact te halen of de stroomkabel uit de tv-ontvanger te halen.

Je hebt alles gecontroleerd, maar je afstandsbediening werkt nog steeds niet? Bestel dan een nieuwe KPN afstandsbediening via de online tool, door in te loggen met je KPN ID.

Let op: Je kunt per jaar maximaal drie gratis afstandsbedieningen bestellen. Heb je meer nodig? Bestel dan een afstandsbediening via apparatuurvoorthuis.kpn.com.

Bron:

alles van te voren geprobeerd, maar wilde niet meteen een nieuwe bestellen. 

is je voorstel om dan maar een nieuwe te bestellen?

groeten, martin

Het rode ledje hoort niet te branden direct na het inleggen van de batterijen. 

Morgen even bellen dat je vervangende afstandsbediening ook niet werkt.

Je kunt ook bij een kpn winkel terecht. 

http://kpn.com/winkel

Het gratis nummer van kpn is 0800-0402 ( <- indien mobiel aantikken om te bellen)
Je kunt bellen van maandag t/m vrijdag van 08:00 tot 18:00 uur
en op zaterdag van 08:00 tot 17:00 uur
Zon- en feestdagen gesloten.

Hallo @Martin12345 ,

Bron:

alles van te voren geprobeerd, maar wilde niet meteen een nieuwe bestellen. 

is je voorstel om dan maar een nieuwe te bestellen?

groeten, martin

Ik zou dat gewoon doen. Zorg wel dat je de juiste bestelt. Je hebt altijd kans dat je toevallig een defect exemplaar hebt ontvangen. 

Mocht de nieuwe dan ook niet werken? Meld je dan weer hier.

of: 

Je kunt contact zoeken met de klantenservice. Plan hiervoor makkelijk zelf een terugbelafspraak. Dan bellen ze jou per direct of op een moment dat het jou uitkomt.

In dit geval zou ik nogmaals een nieuwe afstandsbediening aanvragen @Martin12345. Ik ga er dan van uit dat er dan dit keer wel een werkende afstandsbediening bij jou wordt afgeleverd. 

Reageer