Skip to main content
Beantwoord

Nieuw type tv-ontvanger KPN in 2025

• 29 december 2024
  • 163 reacties
  • 10184 keer bekeken

Toon eerste bericht

163 reacties

PeterG
Superuser
  • 61081 reacties
  • 24 januari 2025

Ja. ​@Ik_Combineer schrijft nog met  ✒ . Die was bijna leeg ​@Katana321 . Hij haalt morgen een nieuw potje inkt.

• 780 reacties
  • 25 januari 2025
Ik_Combineer schreef:
Katana321 schreef:
Rowi. schreef:
Ik_Combineer schreef:

---

In de post staat niks over een soundbox 😜

Er staat wel specifiek geen gebruik maken van een soundbar vermeld. En voor de TV kunnen plaatsen.

Ja, ook voor mij is 1+1=2
@Ik_Combineer Misschien kan dat andere topic herschreven worden zodat wij langer in spanning zitten? 🤣

In plaats van huur superwifi zit er bij deze test een huur soundbar bij 🤣 

(nee ik werk als monteur en niet bij een testprogramma, ik weet even veel als iedereen hier. Dit is een grapje)

Ergens klopt dat wel want die 'huur' soundbar zit ingebouwd.

• 13273 reacties
  • 25 januari 2025

Ik heb enige tijd tot volle tevredenheid een  ZTE ZXV 8001 ontvanger gehad, wat mij betreft dé beste ontvanger van kpn ooit, want voor zover ik kan beoordelen alles wat de VIP5202 biedt én een display én automatisch inschakelen van de soundbar voor alleen radio luisteren.

Toen ik dat ding verplicht moest omruilen naar een VIP5202 gingen bij mij de eerste alarmbellen rinkelen. Vervolgens ging kpn over naar de Android gebaseerde tv+ boxen, met alle problemen van dien. Nu komt er een nieuwe Android box met - naar verluid - een ingebouwde speaker maar zónder een optische TOSLink aansluiting. Om met de test mee te kunnen doen (wil ik niet) moet je geen soundbar gebruiken én een abo op een streaming dienst hebben. Hieruit maak ik op dat kpn langzamerhand de weg inslaat naar tv via streaming zónder lineair kijken en luisteren. Niet van vandaag op morgen maar op termijn. Een richting die ik absoluut niet wil.