Skip to main content

Hallo, ik heb laatst een nieuwe afstands bediening aangevraagd, maar nog steeds niet gehad en krijg nu al een tijdje de melding dat er 1 onderweg is.

Maar dat wel erg lang , er gaat iets niet goed.

Wie kan mij aan een nieuwe afstands bediening helpen ?

Adrie naaktgeboren.

 

Hoi @Adrie59 

Ik heb geen idee wanneer je deze afstandsbediening hebt aangevraagd/besteld bij KPN, maar als dat kort voor de Kerstdagen is geweest, kan het goed zijn dat hij nog ergens in het sorteercentrum van PostNL voor je klaar ligt.

Het kan natuurlijk ook goed mogelijk zijn, dat jouw toegestuurde afstandsbediening is zoek geraakt bij PostNL tijdens het sorteren, en je daardoor de melding blijft houden dat hij onderweg naar je is.
Alleen zie maar te achterhalen waar jouw afstandsbediening nu ligt, dat is vrijwel onmogelijk.

Ik adviseer je daarom ook om een nieuwe afstandbediening te bestellen bij KPN, als je op de volgende link klikt kom je op de pagina uit, waar je hem kunt bestellen: Afstandsbediening Aanvragen

Log in met je KPN ID, en de rest wijst zich vanzelf.

Hou er wel rekening mee, dat je hem pas ergen in de week ná Oud & Nieuw in huis hebt!
En mocht je de eerste alsnog ontvangen, dan kun je die mooi bewaren als reserve.


Hoi Michel

Ik weet waar en hoe ik de afstandsbediening moet aanvragen.

Maar ik krijg steeds de melding dat de afstandsbediening onderweg is.

Die melding moet er gewoon uit.

Adrie


Hi @Adrie59

Gek dat hij nog niet binnen is. 😕 Wanneer heb je hem precies aangevraagd? Normaliter heb je hem binnen 2 á 3 werkdagen binnen, maar vanwege de feestdagen hebben de bezorgers het erg druk dus kan het ook wat langer duren. 


Hallo Sanne,

 

Precies weet ik het niet, schat ongeveer 2 a 3 weken geleden .

Groet Adrie naaktgeboren.


Hoi @Adrie59 

Ik kom ook nog even langs, in jouw topic.

Als het inderdaad 2 a 3 weken geleden is, dat je een nieuwe afstandsbediening hebt besteld, weet ik vrijwel 100% zeker dat hij is zoek geraakt bij PostNL, daar twijfel ik niet eens aan.
Die hoef je dan niet meer te verwachten, tenzij hij een keer wordt gevonden in het sorteercentrum.

Ik heb 5 jaar bij PostNL mogen werken, waardoor ik weet dat dit een slecht teken is, en de afstandsbediening met zekerheid is zoekgeraakt tijdens de grote Kerstdrukte binnen één van de sorteercentra.

Het beste kun je gewoon een nieuwe aanvragen, of moderator @Sanne_M stuurt een nieuwe voor je op.
Die zal je dan voor aankomende vrijdag in huis moeten hebben, aangezien het in januari standaard minder druk is bij PostNL.

Ik wens je alvast een fijn Oud & Nieuw toe, en een mooi begin van 2024!!

 


Dat is inderdaad wel erg lang wachten. 😅

Ik heb een nieuwe voor je aangevraagd. Als het goed is heb je een SMS gekregen ter bevestiging.
Het is een brievenbuspakket, dus je ziet hem vanzelf (en hopelijk snel) verschijnen!