Skip to main content

Vandaag hebben we een nieuwe afstandsbediening gekregen, deze doet het echter niet. Het kan onze tv-ontvanger niet besturen. We hebben het al gereset een aan de batterijen ligt het ook niet? Is de afstandsbediening gewoon stuk of kunnen we nog wat uitproberen?

Dat is lastig.

Welke tv ontvanger heb je?

TV+ DIW7022

Interactieve TV : Arris VIP5202, of VIP2952, Arcadyan hmb2260

En welke afstandsbediening heb je ontvangen?

Voor de 7022 en de 5202 dien je de afstandsbediening opnieuw te koppelen. Werkt dus niet direct uit de verpakking.


Hoi Peter,

Bedankt voor je bericht.

Inmiddels heb ik een monteur gesproken, die voor een andere storing belde. Na van alles gereset te hebben wat niet werkte, bleek er een verkeerde afstandsbediening meegeleverd te zijn. Dus we krijgen nu een nieuwe opgestuurd.

Groet Willeke 


bleek er een verkeerde afstandsbediening meegeleverd te zijn

Dat vermoeden had ik ook. Vandaar mijn vragen.


Gelukkig is er dan een nieuwe juiste afstandsbediening naar je onderweg @Familie Smit 


Een nieuwe is inderdaad onderweg en de oude had ik gelukkig nog. Die is vies en versleten, maar doet het gelukkig nog. 


Die is vies en versleten

Je kunt 'm mooi houden door er doorzichtige folie omheen te doen. Om de zoveel tijd vervangen en je houdt een prachtige schone afstandsbediening. Ook de opdruk op de knopjes slijt dan niet.


Dat gaan we dan bij de nieuwe afstandsbediening doen, bij deze heeft dat geen zin meer đŸ˜€.