Skip to main content

Vanaf wanneer is radiozender Joe beschikbaar bij KPN? Heeft sinds 1 september een fm frequentie in Nederland.

Hallo @MPbm ,

Dat is niet bekend. KPN maakt een zenderwijziging pas bekend zodra het definitief is.

Overigens heeft KPN niet de verplichting om alle commerciële zenders door te geven als ze op de FM of DAB+ uitzenden. Zo ontbreekt de bekende DAB+-zender Kink ook al vele jaren bij KPN.

Regelmatig wijzigt KPN het zenderaanbod per 1 juli van een jaar. 

  


@MPbm Of Joe bij KPN beschikbaar komt is afhankelijk van de vraag of Joe wel doorgegeven wil worden via kabelnetten e.d. in ons land. Zo ja, dan zal de zender met KPN moeten onderhandelen over de voorwaarden voor doorgifte.

Wel is het zo dat DPG Media, de eigenaar van Joe, al contacten heeft met KPN vanwege de doorgifte van Qmusic, dat ook van DPG Media is.

Piet.


Meestal vinden wijzigingen 1 juli van het jaar plaats.

Soms eind of begin van het jaar.

 

Kink zit er inderdaad ook nog steeds niet tussen (erg jammer). 


Joe is is voor mij wel echt een hele leuke zender om overal te luisteren. Maar er zijn waarschijnlijk vele andere mensen die dit in de auto (of in een ander voertuig) op de FM luisteren en ik denk dat het voor die mensen ook leuk zou zijn als ze het thuis digitaal op de televisie kunnen beluisteren.

Ik zou dus aan KPN willen vragen of ze deze zender kunnen toevoegen. Dat zou heel fijn zijn.


@Yme Jansen

1 en soms 2 keer per jaar wijzigt KPN zenders (radio en tv).

Sommige gaan weg en sommige nieuwe komen.

Jaarlijks maakt een KPN klant een wensenlijstje.

Daar is het nu nog te vroeg voor, maar jij mag natuurlijk een wensenlijst maken en dan kan iedereen zijn wensen toevoegen. 

Wat wel belangrijk is, dat je dan ook om de zoveel tijd een tussenbalans van de wensen maakt. 

 

Voorbeeld, zie deze wensenlijst van 2023.

 

Zoals ik al vermelde, mijn wens is de radio zender KINK en voor tv meer Engels talige zenders. 


Eh. Thuis heb je toch ook FM ontvangst @Yme Jansen .

Ik heb Joe nu gewoon via de FM tuner in mijn versterker. Sinds 31 augustus sinds 9 jaar weer FM lint antenne erop gestoken. 

En hier ook nog dab+.

Daar heb ik kpn niet voor nodig. 

En via internet heb ik een app met zo'n 10.000 radiozenders wereldwijd! Ook Joe trouwens. En KINK. MyTuner. 


joe.nl hoe-luister-ik


Joe.BE ook een leuke


Nogmaals, zie hier om een wensenlijst voor 2024 te maken.


Wanneer is Joe beschikbaar op de KPN ? 

 


Enorm welkom deze zender idd


@RenéBoland en @Tstz 

Zie mijn link, daar kan je hem als wens toevoegen.

Hier nogmaals de link.


Reageer