Skip to main content

Elke keer als ik een nieuwe AB moet bestellen is het hommeles met het koppelen. Ik vergeet alleen steeds de code op  te schrijven die ik hier op het forum vind. Alle codes die KPN geeft werken namelijk niet. Nu vind ik alleen ook niet meer de code op het forum die voor mij wel altijd werkte….

Ik heb een witte AB, zwarte achterkant. Witte » en « knoppen maar zilveren play?pauze knop. Wie heeft de gouden tip! Hij moet echt gaan werken want de oude afstandsbediening UIT knop werkt niet meer. Dus ik krijg mijn tv niet uit…..

Hoi @HOZIE, welkom op onze community! Op www.kpn.com/afstandsbediening staan voor al onze afstandsbedieningen de stappen die je hiervoor kunt doorlopen.
We hebben er ook twee handige kennisbankartikelen over! (afhankelijk of je TV+ hebt)

Hoi,

Ja, ik heb alle artikelen weer gelezen en alles geprobeerd en nee het heeft niet gewerkt. Voor ik hier een vraag stel heb ik zelf echt alles geprobeerd. Het antwoord gaat ook niet komen van KPN, maar van iemand uit de community. Hier vond ik steeds de code die mij jarenlang hielp met het koppelen. Het was ook steeds dezelfde code en ik zou m ook herkennen als ik hem zag. Ik weet m alleen niet meer en kan hem ook niet meer vinden. Dus. Bedankt voor je reactie maar helaas zit daar niet de oplossing.

Heb je anders iets meer informatie over je TV? Iets van een typenummer?

Mijn Sony uit 2009 heeft probleemloos alle KPN AB's gekoppeld. Hoe oud is je TV dan wel niet?

Hallo @HOZIE 

Voor die AB is er maar 1 code voor Sony: 340
Welke andere codes vind jij dan, volg je wel de juiste procedure uit de 1ste link van Thomas?

Ik heb het 2 maanden geleden zelf nog gedaan, werkte prima met een ruim 4 jaar oude Sony TV en die AB door dit te volgen en de code 340 te gebruiken:

Heb je de KPN afstandsbediening teruggezet naar fabrieksinstellingen en opnieuw geprobeerd om jou Sony TV te koppelen aan de KPN afstandsbediening? 

En welke ontvanger heb jij van KPN? 

Reageer