Nieuwe kpn+ android boxen geinstalleerd. eerste box viel om de minuut uit met het geluid, en gaat dan verder. Tweede box geinstalleerd op dezelfde versterker. Deze werkt anders dan de eerste. Geluid blijft nu langer. Echter zijn de instellingen van de eerste en tweede box gelijk. Probleem is dat Yamaha homecinema versterker niet zo goed tegen het dolby signaal van de android box kan. Waarschijnlijk is het decoderen van het dolby signaal vanuit de box niet helemaal juist. Met de oude arris box totaal geen last van gehad.. Wat is hier aan te doen. Kan hem wel op PCM audio zetten, maar dan heb ik 3 kanalen op mijn 6.1 set. Niet echt handig… Graag een oplossing. Probleem komt echt uit de android box. voorheen geen last van gehad namelijk.
Beantwoord
Nieuwe KPN+ androidbox problemen met dolby geluid op Yamaha homecinema versterker
Beste antwoord door Erwin van KPN
Herkenbaar. Er zijn geluidsissues met de TV+ box. Of dit er een van is kan ik niet met zekerheid zeggen.
Waar heb jij 'm nu op staan? Probeer anders een pass through of stereo. Er zitten een aantal opties in het instellingen menu.
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.