Skip to main content

De nieuwe TV+ app werkt niet. te veel slechte beelden en loopt niet synchroon en beelden te vaak wazig.

De KPN heeft zonder toestemming de KPN itv app veranderd in de TV plus app en de oude appĀ is niet meer te gebruiken, maar was in gebruik wel beter.

Onacceptabel van de KPN die altijd klaagt en nu ook weer de prijzen omhoog gooit omdat zij aan de zgĀ“Ā“ inflatiecorrectie Ā“Ā“ willen voldoen.

Mensen zeg je abonnement op en ga naar ander.

De tv app is een gratis toevoeging. Heeft geen invloed op de prijs. Je hebt toch een tv ontvanger....gebruik die dan ook! Dan heb je altijd een uitstekende beeldkwaliteit.Ā 


Beste Joep 1965,

De tv app daar betaal je gewoon voor, dus niet gratis.

Iedere provider verhoogd de prijzen per 1 juli van de pakketten zoals vast bellen , internet, streamingsdiensten et ceteraĀ ook Ziggo , en andere providers.

Dit gebeurd onder het mom van de door mij eerder genoemde inflatiecorrectie.

Dit is totale onzin wij als consument en belastingbetaler krijgen ook geen inflatiecorrectie uitbetaald.

Dit gaat dus weer naar de aandeelhouders. Foute boel bij deze grote bedrijven.


Beste @ontevreden KPN klant, welkom! Wat jammer om te lezen dat je niet blij bent met de TV+ app! Je betaalt er inderdaad niet apart voor, maar dat betekent niet dat wij niet graag willen dat het gewoon goed voor je werkt. Je geeft aan dat je veel slechte en/of wazige beelden ziet en dat het niet synchroon loopt. Een aantal vragen:

  • welke versie van de tv+ app heb je?
  • merk je verschil of je verbonden bent via wifi of via mobiel internet?
  • merk je dit bij live tv, opnames, terugkijken via de gids of bij alles?
  • is het constant wazig, of alleen op sommige momenten?
  • wat bedoel je met ā€˜slecht beeld'?

We denken graag met je mee!

Ā 

Dit gaat dus weer naar de aandeelhouders. Foute boel bij deze grote bedrijven.

Dit is overigens niet waar natuurlijk. We innoveren, bereiden ons netwerk uit en zorgen ervoor dat (bijna) iedereen gebruik kan gaan maken van ons glasvezel internet!


Beste Marcia,Ā 

Bedankt voor reactieĀ  allereerst.

Het probleem lijkt te komen door Google die constant updates geeft en dus kan de KPN er niet veel aandoen.

Ik heb namelijk net de KPN hierover gebeld en alles is netjes en duidelijk uitgelegd.


Fijn dat je zo'n goed contact hebt gehad, maar wat is er dan precies gezegd? Ik betwijfel een beetje of Google updates hier iets mee te maken hebben šŸ™Š.


De nieuwe app op de iPhone is ook stukken slechter dan de vorige. Net van de week update gehad maar missen goede functies zoals swipe up voor gids tijdens live kijken. Duurt erg lang voor een vod of stream start. Links of rechts door zenders swipen is ook niet te doen. Veel zwart beeld in het begin. Meestal werkt het pas de tweede keer. links swipen om te verwijderen is eruit gehaald. Design gids is slechter geworden. Eveneens als de opgenomen bestanden. Lijkt op een responsive versie van een desktop waar net te weinig gekeken is naar smalle schermen. Voor op je mobiel is het net allemaal te ā€˜bulkyā€™. Als je je app update doe dan op zā€™n minst al het goede bewaren en het slechte verbeteren. Of de app gratis is of nietā€¦Ā 


Helemaal mee eens. Het zou fijn zijn als je de oude app nog kon gebruiken totdat alle bugs eruit zijn. Het is heel storend dat het beeld de hele tijd wazig is en dat het gebruik van de app veel trager is dan de oude.Ā 


Bedankt voor jullie feedback @PaulK123Ā en @Shaw! Ik geef dit intern door. Mijn advies is om je in ieder geval te abonneren op onze Product Updates. Daar kan je onder andere de laatste update terugvinden (hieronder) Ć©n je krijgt dan ook een e-mail als er nieuwe updates zijn.Ā 

Ā 


Sinds de veranderde app zeer slecht beeld met kijken op een tablet. Tot deze verandering nooit problemen gehad.Ā 

Jammer, kijk nu via NPO plus. Daar geen probleem, maar kan geen commerciĆ«le zenders kijken ofĀ  opgenomen programma's.Ā Ā 

Het was goed vernieuwing is niet altijd beter.

Ā 


Reageer