Skip to main content

De nieuwe ontvanger is erg traag bij het wisselen van zenders, 3sec zwart beeld het geluid hapert ook daar naast is het raar dat als je op de tegels van de zenders druk (zender) en je wilt terug je niet meer de tegels van zenders ziet terwijl dit op de app van KPN wel het geval is, daarnaast is het vervelend dat je de streamingdienst van viaplay niet kunt verwijderen, ik heb niet om reclame gevraagd, ik wil zelf bepalen waar ik na kijk op startpagina 

Hoi ed2018, welkom op het forum.

Het is bekend dat het opkomen van zenders momenteel zo'n 3 seconden duurt. Daar is ook aandacht voor. Dat was tot een week geleden nog zo'n 7 seconden.

Uiteraard zijn er apps en advertenties te zien. Voor diensten die kpn zelf aanbiedt. In eerste instantie tenminste, want:

Onder “mijn favoriete apps” op de startpagina kun je apps weghalen. Selecteer dan de button en houd de ok knop langer dan 1 seconde ingedrukt. Dan krijg je o.m. de optie “verwijderen van favorieten".


Bedankt PeterG,

 

alleen staat er nog Pathe op daar heb ik niet om gevraagd ik wil geen reclame op KPN start erg vervelend.

kan ik dat verwijderen.


Nee, Pathé kan je niet verwijderen. Dat is een in kpn geïntegreerde dienst.


Het lijkt me logisch dat providers en fabrikanten via hun apparaten ook reclame maken. Zeker voor diensten die zij ook aanbieden of via hen.

Dat is ook bij losse streamingboxen. En bij Ziggo. En in mijn Samsung. En in mijn moeders Philips. En in….

Gewoon gebruiken wat jij wilt en de rest negeren.

Als je helemaal geen reclame wilt moet je ook geen televisie kijken natuurlijk. 😁


Klop daarom kijk ik ook voor 95% geen tv met reclame 😺