Skip to main content

Sinds begin dit jaar hebben wij ons abonnement verlengt bij KPN. Wij hebben toen 2 nieuwe tv ontvangers ontvangen. Sindsdien hapert de tv enigsinds. Nu hebben we sindskort wwn nieuwe smart tv en als de tv ontvanger uitstaat hapert deze ook.

 

Wat is hiertegen te doen? De instellingen van de tv ontvanger zijn al aangepast maar daar ligt het dus niet aan aangezien het probleem blijft als de tv ontvanger uitstaat.

Euhm... als de tv ontvanger uit staat, dan heeft toch toch helemaal geen beeld? Wat kan er dan nog haperen? 


Jawel het is een smart tv en deze draait dan op de WiFi


Dat is dan alleen voor Netflix en YouTube en dat soort apps. Maar daar hapert die dus ook dus en gewone tv en op de smart tv.


Hoi @MarkV1983, apart die haperingen, als 't ook gebeurt als de tv-ontvanger uit staat dan staat het daar dus los van.

Wat hapert er precies als je de tv-ontvanger niet aan hebt staan? Heb je de stekker van de tv al even uit het stopcontact gehaald óf de schakelaar aan de achterkant van de tv al even overgehaald? Dat kan in sommige gevallen helpen. Je kunt ook nog nakijken of je tv beschikbare updates heeft. Als je tv gekke haperingen blijft houden, dan raad ik je aan om eens navraag te doen bij de fabrikant van je televisie, die weten vaak wel raad.


@MarkV1983 

Ik denk dat het aan de WIFI ligt, kan ook een probleem in de tv zelf zijn.

Als het kan, sluit dan een UTP kabel aan op de tv.

Ik ga ervan uit dat er ook een UTP kabel in de Sagemcom DIW7022 (KPN tv+ box) zit.

De DIW7022 heeft hier geen invloed op als hij uit staat.

 

P.S.

Je kan de app's ook in de Sagemcom DIW7022 (KPN tv+ box) opzoeken en gebruiken.

Werken perfect.

Het is een medibox.😉


Reageer