Skip to main content
Beantwoord

Nieuwe TV-app blijft hangen bij inloggen

• January 18, 2025
  • 7 reacties
  • 136 keer bekeken

Op het moment dat we opnieuw inloggen voor de nieuwe app duurt het laden erg lang en na enkelen minuten komt de app weer te voorschijn en moeten we het proces weer opnieuw doen. Heeft iemand dit ook gehad? Hoe lossen we dit op?

Beste antwoord door Thomas van KPN

Ik vrees dat er nu helaas even geen andere oplossing is dan het later nog eens te proberen. Zoals Peter noemt is het een kwestie van afwachten en tot die tijd kun je het beste de chromecast functie gebruiken

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

7 reacties

• Auteur
  • Deelnemer
  • January 18, 2025

De tv geeft nu aan dat het geen wifi verbinding heeft en geen beschikbaar netwerk. Een nieuw netwerk opgeven werkt ook niet

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

Hoi ​@Belinda24, welkom op onze community! Ervaar je deze issues nog steeds? Ik heb meteen een aantal vragen.

• Wat voor merk en type is je TV?
  • Kun je een foto delen van de foutmelding?
  • Welke versie van android staat er op?

• Auteur
  • Deelnemer
  • January 21, 2025

Hallo moderator, hallo Thomas,

We hebben het over een SONY-TV met modelno: KD-32W804 met manufacture date van 2021/05 met serie nr 8250284.

Netwerk issue's opgelost door tijdelijk een LAN kabel aan te leggen.

Er komt niet echt een foutmelding in het scherm; de app begint gewoon opnieuw.

De app verwijdert om opnieuw te installeren om een evt helpdesk alvast voor te zijn maar dat was nu GEEN goed besluit; de app is niet [meer] beschikbaar in de GOOGLE play store. Alle apps zijn geupdate, de versie van de Google app store is versie 44.4.17-23.

Situatie van 21 jan 2025 om 14:06 uur.

Wat nu? 

Is er zicht op wanneer de app ‘KPN+ voor Android’ weer beschikbaar komt voor een TV?

Op een SAMSUNG S24 telefoon doet-ie ut nl wel gewoon.

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • January 21, 2025

De app verwijdert om opnieuw te installeren om een evt helpdesk alvast voor te zijn maar dat was nu GEEN goed besluit

Ai. De helpdesk heeft nu ook instructie dat op dit moment juist niet te adviseren. 

Welke app dan ook verwijderen om opnieuw te downloaden is ook altijd zinloos. Je hebt altijd de meest recente versies. 

Wat nu?

Wachten tot de app er weer is. Wordt aan gewerkt. 

Op een SAMSUNG S24 telefoon doet-ie ut nl wel gewoon.

Casten vanuit die app is de enige optie dan nu.

Of gewoon de ontvanger gebruiken. Zeker op het meest gebruikte televisie toestel. 

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24
  • Moderator
  • Antwoord
  • January 22, 2025

Ik vrees dat er nu helaas even geen andere oplossing is dan het later nog eens te proberen. Zoals Peter noemt is het een kwestie van afwachten en tot die tijd kun je het beste de chromecast functie gebruiken

• Deelnemer
  • February 1, 2025

Helaas ervaar ik dezelfde problemen. Gisteren een nieuwe samsung tablet in gebruik genomen. Op de oude werkte de app prima en ook op mijn samsung s23. App verwijderd en opnieuw geïnstalleerd, maar hij blijft hangen op het beginscherm.

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • February 1, 2025

Dit topic gaat over de app in een televisie. 

Je kunt beter even zelf een nieuwe vraag (topic) maken ​@Piet Joosten .

Gerelateerd