Skip to main content

Nieuwe app loopt steeds vast en moet steeds alles bufferen. Streamen gaat ook voor geen meter. Hoop dat er snel iets aan wordt gedaan, voorheen nooit geen last van gehad. Anders gaan we toch opzoek naar iets anders. 

 

Admin: afgesplitst, eigen topic voor vraag aangemaakt

Hoi @stamper73, welkom terug, deze hoort natuurlijk gewoon goed te werken. Kun je het ook eens op een ander apparaat testen? Ik ben wel benieuwd welke android versie je apparaat gebruikt en welke versie van de app je gebruikt (kun je vinden in de playstore)

Als alternatief kun je ook tv.kpn.com gebruiken


Je spreekt over streamen i.p.v. casten.

Mag ik hieruit opmaken dat je een iPhone of iPad gebruikt met de bèta versie van de KPN TV+ app?


Ik bedoel casten en ha ik heb ipad en iphone. Eerder nooit last van gehad 


En over welke app hebben we het?

Is dat inderdaad de bèta KPN TV+ app of is dat de "gewone" KPN TV app?


Dit is de gewone app heeft altijd top gewerkt en nu elke minuut moet hij bufferen


wjb, de nieuwe app is toch nog helemaal nog niet beschikbaar voor Apple mobiel en tablet?

https://forum.kpn.com/kpn-tv-11/de-kpn-tv-app-de-nieuwe-app-voor-online-tv-kijken-605173#Voor+nu+alleen+voor+Android

Stamper73, of bedoel je de app IN je televisie?


wjb, de nieuwe app is toch nog helemaal niet beschikbaar voor Apple mobiel en tablet?

Vandaar dat ik het ook heb over de bèta KPN TV+ app.

Maar goed, dat maakt nu niet meer uit immers @stamper73 geeft aan dat het de "gewone" KPN TV app betreft.

Ik vraag me dan wel af wat @stamper73 bedoelt met de nieuwe app immers de laatste update van die app in uit maart 2023.

Overigens lezen we heel vaak over storingen (haperingen) met de KPN TV app op iOS terwijl de Android versie daar verschoond van lijkt te zijn.