Skip to main content

goedemiddag,

 

 wat een zooi bij kpn om een probleem op te lossen !!!!

mijn nieuwe tv box werkt niet , alle stappen van de probleem oplossingen gedaan probleem blijft hetzelfde , een mens op mens klantenservice bestaat hier blijkbaar niet , echt erbarmelijke service !!!è

de facturatiedienst werkt wel goed want dat was er nog sneller dan mijn internetaansluiting

 

 

Wat werkt er precies niet?

Welk tv ontvanger gaat het om?

Wat heb je gedaan en hoe hebt die tv ontvanger aangesloten?

Wat zie je in beeld? Krijg je überhaupt beeld?


ik heb alle stappen goed gedaan want ik heb 2 tv boxen en 1 werkt perfect.

degene die niet werkt knippert alsmaar weg van beeld en geluid .

deze heeft bij eerste aansluiting gewerkt en dan 3 dagen afgesloten geweest door installatie meubels nieuwe woonst , nu probleem 

knipperend beeld en valt na tijd op melding geen internetaansluiting


degene die niet werkt knippert alsmaar weg van beeld en geluid 

knipperend beeld en valt na tijd op melding geen internetaansluiting

 

Hdmi kabel los? Ander poortje in de tv geprobeerd. Omwisselen met die van de andere tv ontvanger?

 

 

 

en valt na tijd op melding geen internetaansluiting

 

Met vaste Internetkabel aangesloten op het modem? Of via DVS stekkers?


Om een defect uit te sluiten kunt U ze misschien eens omwisselen? 


ik heb dit alles al gedaan,

ik kan met zekerheid zeggen dat de tv box zelf iets heeft dat niet ok is .

dus waar en hoe kan ik deze inwisselen of binnen geven om te laten na kijken aub


Hoi @dendries , welkom op het KPN Forum! Het spijt me te horen dat een van je tv-ontvangers niet werkt. Heb je deze ontvanger al kunnen omruilen, of heb je nog hulp nodig? Als dat zo is, zou je dan je naam, postcode, huisnummer, klantnummer en het serienummer van de tv-ontvanger kunnen achterlaten in je KPN Forum profiel? Het serienummer staat onderop de ontvanger en kun je invoeren in het veld "Persoonlijke opmerkingen". Laat je mij in een bericht weten wanneer je dat hebt gedaan?