Skip to main content

Er komt een nieuwe zender bij: HGTV is vanaf 15 januari te zien bij KPN! Ben jij fan van interieur- en renovatieprogramma's? Lees dan vooral even verder.

Is HGTV nog niet zichtbaar op jouw tv-ontvanger? Haal dan de stroomstekker van de tv-ontvanger even uit het stopcontact, en laat 'm opnieuw opstarten. Veel kijkplezier!

 

Nieuw bij KPN: HGTV

Home and Garden TV is de zender voor alles in en rondom huis. Hou je van inrichten en stijlen van je huis? Dan ben je op deze zender aan het goede adres. Ook komt er van alles over renovaties, kopen en verkopen van huizen voorbij. Op deze zender zie je echte mensen en hun doelen voor hun interieur-, renovatie en andere huisprojecten.

HGTV zie je vanaf 15 januari op kanaal 43.

 

 

Welke programma’s zie je op HGTV?

Een paar voorbeelden van de programma's die je op HGTV kunt bekijken:

My Lottery Dream Home (vanaf 15 januari elke maandag om 20.30 uur)

In dit programma gaan recente loterijwinnaars op jacht naar hun nieuwe droomhuis met David Bromstad. Geven ze al hun winst uit aan een extravagant herenhuis, of gaan ze voor een goede investering?

Fixer to Fabulous (vanaf 25 januari elke donderdag om 20.30 uur)

Dave en Jenny Mars renoveren historische panden voor jonge kopers die op zoek zijn naar een rustiger leven in een kleine stad.

No Demo Reno (Vanaf 30 januari elke dinsdag om 20.30 uur)

Jennifer Todryk, op Instagram bekend als The Rambling Redhead, herontwerpt huizen voor huiseigenaren. Met haar slimme en kostenbesparende ideeën maakt ze prachtige renovaties, zonder eerst veel te moeten slopen.

Haha🙂. Zocht dit topic 5 minuten geleden…. staat het er nu 3 minuten. (vandaar dat ik het eerst niet vond).

Maar wel even dit: Klopt het dat de zender niet bekeken kan worden via de mobiele app en http://tv.kpn.com ? Of gaat dat nog komen? De zendereigenaar biedt hem tenslotte zonder meerkosten aan providers aan.


Inmiddels kan ik de zender op tv.kpn.com bekijken @PeterG 


Hier nog niet (12:34), @Jeroen_dB . http://tv.kpn.com 

En via zoekbalkje wordt ie ook nog niet gevonden.

Ben hier bij moeder ingelogd op haar gegevens…


 

 

Via ‘nu op tv’ werkt het wel via tv.kpn.com, maar in de tv gids klopt er nog iets niet en kun je het programma niet starten, zie de afwijkende tijden onder de programma’s op HGTV

 


Oh, scherp weer, groenduiven🙂.

Ik ga vrijwel altijd via de gids, maar eigenlijk nooit via Nu op TV. Gids scrollt makkelijker.


Beeldkwaliteit is niet in HD klopt dat?


ZIt nog even door de tv gids te bladeren.

Ga ik nu (=14.16 uur) terug naar 08.00 uur, dan zie je programma wat nu aan de gang is, deze kun je ook selecteren.

 

Lijkt wel alsof de USA-tijden (-6 uur) gehanteerd worden.

 


Bij mijn moeder staat ie nog helemaal niet in de Arcadyan @Jeroen_dB !

Update: kennelijk denkt het systeem dat het een erotische zender is. Want “erotiek verbergen op dit apparaat” uitgezet en nu is ie er wel…

En na “erotiek verbergen” weer aanzetten blijft ie zichtbaar.


Als het op een ontvanger nog niet helemaal soepel gaat, herstart hem even. Dat zou de meeste dingen recht moeten trekken. Als dat niet zo is, geef het even aan.

 

Gids heb ik doorgegeven, en de vraag over de beeldkwaliteit staat uit.


Ik vind het een flutzender en totaal geen aanwinst 


Lijkt ons wel een leuke zender, maar had toch liever de F1 zender erbij gehad!


Één van de vele zenders die de eigen zenderlijst nooit zal halen en daarmee dus ook nooit gekeken zal worden.


Ik heb gisteren een poosje gekeken, en wat ik zag vond ik wel leuk. Specifiek het programma Home Town, waarbij een stel nieuwe bewoners van hun woonplaats helpt met het vinden, en verbouwen van, een huis. 


leuke zender


Ik ben benieuwd waarom je er via via achter moet komen dat er een nieuwe zender is. Waarom wordt je daar niet actief over geïnformeerd door KPN?

 

Komt dit bij andere ook bekend voor?


Er is op 5 januari een email met “entertainment update” verzonden naar het e-mail adres waar de klanten ook hun factuur aankondiging op krijgen. @PeeDeeGee .

Dat zet kpn standaard aan bij klanten, maar je kunt je ‘afmelden’ of het uitzetten in MijnKPN. En dan krijg je die mails niet.


 

 Klopt het dat de zender niet bekeken kan worden via de mobiele app en http://tv.kpn.com ? Of gaat dat nog komen? De zendereigenaar biedt hem tenslotte zonder meerkosten aan providers aan.

Via de mobiele app is HGTV gewoon zichtbaar. Wordt genoemd onder de volledige naam "Home and GardenTV". 

 


tv.kpn.com

 

KPN TV app

 

KPN TV+ app

 


Het blijkt trouwens een andere versie te zijn dan de versie op de Astra 2 satelliet. 
 

Daar is nu een ander programma te zien: 

 


Nou, blij mee 🤷🏻‍♂️


Ik vind het ook een leuke zender hoor. Niks mis mee. Maar ja zoals met alles zal het niet iedereen aanspreken. Prima toch. 

En volgens mij is de beeldkwaliteit nu wel in HD. Misschien dat niet alle programma's in HD kwaliteit uitgezonden worden. 


Deze ‘zender’ maakt ook deel uit van het aanbod op DiscoveryPlus

 


Deze ‘zender’ maakt ook deel uit van het aanbod op DiscoveryPlus

 

Voor Discovery + moet je weer extra betalen slimme zet terwijl het standaard Discovery hellemaal is uitgekleed wat jaren terug een goed aanbod had maar steeds minder werdt, dat geld ook voor de National Geographic channel is ook niet meer wat het geweest is, laat staan die eindeloze reclames er tussendoor die meer zijn geworden.


Je bedoelt een nieuwe herhaalzender….


De zender is inmiddels helemaal verpest met domme, leugenachtige en onnozele reclame, BAH!


Reageer