Skip to main content

Er komt een nieuwe zender bij: HGTV is vanaf 15 januari te zien bij KPN! Ben jij fan van interieur- en renovatieprogramma's? Lees dan vooral even verder.

Is HGTV nog niet zichtbaar op jouw tv-ontvanger? Haal dan de stroomstekker van de tv-ontvanger even uit het stopcontact, en laat 'm opnieuw opstarten. Veel kijkplezier!

 

Nieuw bij KPN: HGTV

Home and Garden TV is de zender voor alles in en rondom huis. Hou je van inrichten en stijlen van je huis? Dan ben je op deze zender aan het goede adres. Ook komt er van alles over renovaties, kopen en verkopen van huizen voorbij. Op deze zender zie je echte mensen en hun doelen voor hun interieur-, renovatie en andere huisprojecten.

HGTV zie je vanaf 15 januari op kanaal 43.

 

 

Welke programma’s zie je op HGTV?

Een paar voorbeelden van de programma's die je op HGTV kunt bekijken:

My Lottery Dream Home (vanaf 15 januari elke maandag om 20.30 uur)

In dit programma gaan recente loterijwinnaars op jacht naar hun nieuwe droomhuis met David Bromstad. Geven ze al hun winst uit aan een extravagant herenhuis, of gaan ze voor een goede investering?

Fixer to Fabulous (vanaf 25 januari elke donderdag om 20.30 uur)

Dave en Jenny Mars renoveren historische panden voor jonge kopers die op zoek zijn naar een rustiger leven in een kleine stad.

No Demo Reno (Vanaf 30 januari elke dinsdag om 20.30 uur)

Jennifer Todryk, op Instagram bekend als The Rambling Redhead, herontwerpt huizen voor huiseigenaren. Met haar slimme en kostenbesparende ideeën maakt ze prachtige renovaties, zonder eerst veel te moeten slopen.

Jammer om te lezen dat je zo ontevreden bent over HGTV, @harry49! Gelukkig zijn er vast andere zenders binnen het pakket die je dan wel kunnen bekoren 🙂.


De zender is inmiddels helemaal verpest met domme, leugenachtige en onnozele reclame, BAH!

Helaas draait alles tegenwoordig om reclame en marketing.


Hoezo nieuw? Alle programma’s zijn herhalingen van herhalingen van herhalingen


Ik was er na een week al klaar mee. Treehouse masters was op National Geographic, toch?


Ik was er na een week al klaar mee.

Ik denk dat jij niet de enige bent. Wat mij betreft echt weer zo'n zender om snel te vergeten en tussen de verborgen zenders te zetten.


@Marcia van KPN ,

Ik vind de programma's wel leuk, vooral die verbouwingen, maar niet die reclames, we worden geterroriseerd door reclame en daar word ik wel eens flauw van…. Wij betalen die reclame in de aanschafprijs van die artikelen…. Doen de Belgen het een stuk beter..


Hg doet wat het belooft *badumtss*


Ik was er na een week al klaar mee. Treehouse masters was op National Geographic, toch?

of op Discovery? Ik keek er in ieder geval graag naar. 

 

Hg doet wat het belooft *badumtss*

 

We hebben jullie feedback omtrent deze zender doorgegeven!


Reageer