Hallo,
15 November heb ik mijn abonnement gewijzigd van alleen internet inclusief de entertainment box (tv+ box) naar een abonnement met het tv pakket erbij.
Nu werd vermeld dat ik na 15 minuten na de wijziging tv zou moeten kunnen kijken, maar een week verder heb ik nog altijd geen tv.. Ik heb de KPN iTV app gedownload op mijn tv en telefoon, abonnement nummer etc. ingevoerd, maar ook hier is het niet mogelijk tv te kijken. De tv+ box heb ik volledig gereset en heeft niets uitgehaald.
Mijn bestelstatus geeft aan dat ik kan starten met aansluiten, maar kan de knop niet indrukken, en daarbij blijft de bestelstatus ook onveranderd waardoor nieuwe wijzigingen niet ingevoerd kunnen worden, zoals de aanbieding van korting op internet voor 1 jaar etc..
Wat gaat hier fout?
Als hier geen oplossing voor gevonden kan worden dan wil ik de wijziging omdraaien en stuur ik de tv+ box terug, of, wat ik nu niet meer mogelijk acht, overweeg ik een overstap naar een andere provider gezien KPN blijkbaar de groots mogelijke moeite heeft om dit soort problemen op te lossen als ik zo naar andere vergelijkbare topics kijk binnen de community..