Skip to main content

Ik heb alles netjes geïnstalleerd, na een week of twee de doos in de hal te hebben gehad.

Ziggo houd dus voor mij vandaag op.

Maar nu heb ik geen abonnementsnummer en pincode ontvangen, waarom niet zou je zeggen, het staat al 2 weken in de hal.…

Ergens gaat er iets fout in de logistiek?

Jammer toch weer.…

 

Nu maar hopen of iemand van KPN dit leest en mij aan dat nummer en pincode wil helpen.

De apps van KPN bewijzen mij ook geen dienst n.l.

@HansPK

Heb je al de KPN klantenservice gebeld (tel. 0800 - 0402 ) ?


Jep, na lang wachten goed geholpen door vriendelijke vrouw, zouden een nieuwe mail sturen en pincode....…

Gaat nog steeds iets niet goed, nog steeds niet ontvangen.....


Hi HansPK, dan vermoed ik dat je mail adres op 1 of andere manier niet goed staat oid. Normaal gesproken moet je binnen een paar minuten mail krijgen!!


Hoi @HansPK. Welkom op het KPN Forum! Heb je inmiddels al jouw abonnementsnummer en pincode ontvangen? Als het abonnement al actief is kan je het ook terugvinden in MijnKPN


Heb je al in de spammailbox  gekeken @HansPK ?


Prima afgelopen nu. Alles functioneert naar behoren, dankzij een vlotte medewerker en een sms bericht met pincode en abonn nr.

Bedankt voor jullie support!


Prima afgelopen nu. Alles functioneert naar behoren, dankzij een vlotte medewerker en een sms bericht met pincode en abonn nr.

Bedankt voor jullie support!

Mooi man gelukkig,  maar wat was dan de oorzaak dat je steeds geen email binnen kreeg?


Reageer