Skip to main content

Klopt het dat er al een maand geen updates zijn geweest voor de Sagemcom DIW7022 (KPN tv+ box)?

Ja dat klopt @joop2011 
In het update topic stond de laatste keer ook de mededeling dat er tijdens de EK geen updates worden verspreid, wel wordt er aan gewerkt, maar om moeilijkheden te vermijden dus nu geen updates.

 


Goed om te weten 

Tijdens het EK (14 juni t/m 14 juli 2024) zullen er geen updates zijn.
Uiteraard blijven wij achter de schermen hard werken aan nieuwe verbeteringen.

-------


Ik ben nu wel heel benieuwd, welke probleem @joop2011 ervaart (of anderen ervaren), die met een update verholpen moeten worden.


Ik ben nu wel heel benieuwd, welke probleem @joop2011 ervaart (of anderen ervaren), die met een update verholpen moeten worden.

Er zijn nog vele punten die een verholpen moeten worden en waar dus updates voor benodigd zijn.


@huistijger

Hartelijk dank voor je snelle antwoord.

Eigenlijk ook logisch tijdens de EK, er kan bij een update altijd iets fout gaan. 

 

@Berteman

Nee, dat is niet de reden.

Ik ervaar verder geen problemen.

Heb natuurlijk wel wensen. 


Aangezien Nederland er gisteravond uit is gevlogen, kunnen nu de updates wel komen. 😁


Ik ben nu wel heel benieuwd, welke probleem @joop2011 ervaart (of anderen ervaren), die met een update verholpen moeten worden.

Er zijn nog vele punten die een verholpen moeten worden en waar dus updates voor benodigd zijn.

Nog heel wat te verbeteren dus. En jammer dat een aantal nuttige opties die genoemd afgeserveerd zijn. Voorlopig houdt ik bij de VIP 5202.


Ik ben nu wel heel benieuwd, welke probleem @joop2011 ervaart (of anderen ervaren), die met een update verholpen moeten worden.

Er zijn nog vele punten die een verholpen moeten worden en waar dus updates voor benodigd zijn.

Nog heel wat te verbeteren dus. En jammer dat een aantal nuttige opties die genoemd afgeserveerd zijn. Voorlopig houdt ik bij de VIP 5202.

 

Dat is toch prima.

Ik heb gelukkig geen problemen met de DIW7022 (persoonlijk)

 

Maar deze topic gaat over updates.😉😊

 

Wat mij betreft mag de moderator hem sluiten, want antwoord staat er perfect bij.

Mijn dank is groot. 


Ik ben nu wel heel benieuwd, welke probleem @joop2011 ervaart (of anderen ervaren), die met een update verholpen moeten worden.

Er zijn nog vele punten die een verholpen moeten worden en waar dus updates voor benodigd zijn.

Nog heel wat te verbeteren dus. En jammer dat een aantal nuttige opties die genoemd afgeserveerd zijn. Voorlopig houdt ik bij de VIP 5202.

Ook ik blijf voorlopig nog rustig mijn Hussel abonnement behouden al kost me dat iets meer dan het overeenkomstige TV+ abonnement.