Skip to main content
Beantwoord

Nog steeds geen KPN TV app voor Google TV

• February 9, 2025
  • 12 reacties
  • 385 keer bekeken

nog steeds geen kpn tv app voor gogle tv waneer wel duurt wel erg lang

Beste antwoord door Alexandra van KPN

Hi ​@WesleydeKeizer, zo te zien heb je al een beetje informatie gekregen hier.

Weet dat we druk aan het werk zijn met de KPN TV+ app. Als je onze Product Updates in de gaten houdt, ben je altijd op de hoogte van het laatste nieuws.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

12 reacties

joop2011
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+22
  • Wijsgeer
  • February 9, 2025

Bedoel je niet Android?

En als jouw Smart tv Android heeft, dan kan je daarop de KPN tv app downloaden en gebruiken.

Want Android is van Google.

wjb
Wijsgeer
  • February 9, 2025

Bedoel je niet Android?

Android TV versus Google TV.

En als jouw Smart tv Android heeft, dan kan je daarop de KPN tv app downloaden en gebruiken.

Dat is op het moment niet zo omdat de smart-TV+ app teruggetrokken is uit de Google Play Store en stapje voor stapje weer vrijgegeven wordt voor verschillende televisiemerken.

Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21

Hi ​@WesleydeKeizer, zo te zien heb je al een beetje informatie gekregen hier.

Weet dat we druk aan het werk zijn met de KPN TV+ app. Als je onze Product Updates in de gaten houdt, ben je altijd op de hoogte van het laatste nieuws.

• Auteur
  • Topper
  • February 12, 2025

Heb de kpn tv app al binnen  bedankt

• Nieuwkomer
  • February 27, 2025

KPN TV+ app is nu voor langere tijd niet meer beschikbaar voor google tv. En ja, ik hou de product updates in de gaten.

wanneer is de verwachting dat de app weer beschikbaar komt?

wjb
Wijsgeer
  • February 27, 2025

KPN TV+ app is nu voor langere tijd niet meer beschikbaar voor google tv. En ja, ik hou de product updates in de gaten.

wanneer is de verwachting dat de app weer beschikbaar komt?

De app is alweer een tijdje beschikbaar maar blijkbaar zie jij hem nog niet op jouw Google TV.

Wat is het merk en type van jouw Google TV?

• Nieuwkomer
  • February 27, 2025

App is idd weer beschikbaar. Werkt wel traag, hoop dat dit met de komende updates verbeterd wordt

• Topper
  • March 8, 2025

Op mijn Salora tv met Google tv, werkt de kpn + app niet. Hij wil perse contact met het eigen kpn netwerk. Ik zit in vakantiehuisje in Frankrijk. Kan het daardoor komen? Maar op mijn android telefoon werkt het wel. Ligt het aan android tv, of moet ik een instelling veranderen?

• March 8, 2025

Op mijn Salora tv met Google tv, werkt de kpn + app niet. Hij wil perse contact met het eigen kpn netwerk. Ik zit in vakantiehuisje in Frankrijk. Kan het daardoor komen?

Ja. Die app op de tv mag je alleen thuis gebruiken. Net zoals dat je de tv ontvanger alleen thuis mag gebruiken.

Maar op mijn android telefoon werkt het wel. Ligt het aan android tv, of moet ik een instelling veranderen?

Het enige wat jij kan doen is naar huis toe gaan met die tv en daar kijken. Of op je smartphone kijken.

Je kan wel vanaf de smartfoon casten naar de tv. Als de tv dat ondersteund. 

• Topper
  • March 8, 2025

Bedankt, maar waarom werkt de app op mijn android telefoon in Frankrijk dan wel?

wjb
Wijsgeer
  • March 8, 2025

Bedankt, maar waarom werkt de app op mijn android telefoon in Frankrijk dan wel?

Omdat KPN voor mobiele apparaten wel de rechten heeft om binnen de EU televisie te kijken. Sterker nog, KPN is verplicht die service in heel de EU te bieden. De smart-TV+ app is echter alleen voor televisies en die mag alleen thuis gebruikt worden. KPN heeft geen rechten om buitenshuis via de smart-TV+ app televise beschikbaar te stellen.

• Topper
  • March 8, 2025

ok, bedankt, duidelijk

Dus toch maar casten

groet

André