Skip to main content

Het eerder aangemaakte topic hierover is gesloten dus maar even een nieuwe aangemaakt.
Het euvel van geen geluid bij ESPN UHD is nog steeds niet opgelost.
Als je even naar een andere zender gaat dan heb je kans dat je weer geluid hebt.

Ik zit nu naar ESPN UHD PEC - Heracles te kijken, maar wil dan zo nu en dan even kijken  hoe het bij NEC - AZ staat op ESPN 2, Daarna snel terug en dan heb je weer geen geluid, dus weer even terug schakelen en als je dan geluk hebt, dan heb je weer geluid.
Erg lastig is dit…

Dan hoor ik jullie al zeggen Kijk dan naar ESPN 1, maar het beeld op UHD is stukken mooier en kijkt dus veel prettiger.

Hi @huistijger, ik denk graag mee.

Die wedstrijden zijn helaas afgelopen, dat kan ik dus niet meer testen. Speelt dit ook bij andere zenders? Als je snel schakelt? En hoe snel schakel je? Hoelang duurt het tot je geluid hebt?

 

 


Hoi @Alex van KPN 
Je kunt nog steeds testen hoor.
Er zijn altijd herhalings wedstrijden op ESPN UHD
Ik kijk even op een andere zender wat daar de uitslag is en ik ga weer terug naar de UHD zender en het geluid is weg, dat blijft weg tot ik weer nog eens overschakel.
Maar het is ook wel eens goed. 
Hoe snel ik schakel? Gewoon ik druk 222 in op naar ESPN 2 te gaan en daarna op de terug toets om wederom terug te gaan, maar ook al type ik dan 694 in dan nog is soms het geluid weg.
Maar het is ook wel eens goed, en dat is natuurlijk vervelend om het euvel te vinden.


Net getest hier, ik heb echter geen problemen met het geluid. Maak je gebruik van een geluidssysteem/home cinema? Zou je anders de ontvanger 10 seconden stroomloos willen maken? De laatste oplossing is om de ontvanger helemaal te resetten, dan moet je wel alles weer opnieuw instellen. 


Ga ik straks proberen @Alex van KPN , ben nu met het eten bezig :)
spruitjes stampot 😍

Oh ja ik heb een soundbar, ga ik ook testen.


Ga ik straks proberen @Alex van KPN , ben nu met het eten bezig :)
spruitjes stampot 😍

Oh ja ik heb een soundbar, ga ik ook testen.

Lekker smikkelen, ik hoor het vanzelf van jou. 😊


Sorry, jullie hadden gelijk pas na een gehele reset was het over, neem me niet kwalijk, ik had het moeten weten, ach ja, je wordt ouder he?😎
Bedankt @Alex van KPN !


Sorry, jullie hadden gelijk pas na een gehele reset was het over, neem me niet kwalijk, ik had het moeten weten, ach ja, je wordt ouder he?😎
Bedankt @Alex van KPN !

Ik neem je niets kwalijk. Je blijft onze huistijger he! 💚


Reageer