Skip to main content
Beantwoord

Nogmaals vraag: wanneer komt er een update voor Android voor de KPN TV+ Boxen?

• September 11, 2025
  • 30 reacties
  • 622 keer bekeken

Toon eerste bericht

30 reacties

Of ARR met de update naar Android TV 14 ook naar de KPN TV+ box (DIW7022) komt is nog wat onzeker. We zijn er wel mee bezig, maar kunnen daar pas later uitsluitsel over geven. 

Er staat bovenaan deze thread: “Al moet ik wel zeggen dat we eerst nog bezig zijn met een update naar Android TV 14.”

ARR is additioneel hieraan (naar het lijkt)

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • December 23, 2025

@Arjan van KPN  Enig idee wanneer Android 14 (of later) officieel uit gaat komen voor KPN TV+ Box?
Dit jaar nog, januari 2026 of later?

De enige informatie die ik nu heb dat het op de planning staat voor 2026. Door onvoorziene omstandigheden kan het namelijk zijn dat de planning wordt aangepast, dus specifieker dan dit kan ik niet zijn. 

TheMuk
Helper
Forum|alt.badge.img+2
  • Helper
  • January 7, 2026

@Arjan van KPN We zijn nu weer 3 maanden verder. Is er nog steeds geen nieuws over Android TV 14?

joop2011
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+22
  • Wijsgeer
  • January 8, 2026

@Arjan van KPN We zijn nu weer 3 maanden verder. Is er nog steeds geen nieuws over Android TV 14?

Ik had het vandaag via een andere topic gevraagd, die ook over update naar Android 14 gaat.

Zie ook hier.

Hoop dat KPN er toch wat haast achter gaat zetten.

Zoals wijlen ​@wjb (veel te jong overleden) destijds zei:

Android tv versie 11 is niet stabiel genoeg en kan niet met andere beeldverversings (24p, 60P, etc) overweg.

Android tv versie 12 en ook 14 kan dat wel.

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14

De informatie is nog steeds hetzelfde als ik hier 16 dagen geleden aangaf ;) Het ziet er nog steeds goed uit qua vorderingen, dus hopelijk duurt het niet meer al te lang.