Gebeurt af en toe, ​@harley77. Even (via bijvoorbeeld Google) naar NPO id en daar even opnieuw inloggen. Dan krijg je een code om opnieuw NPO Plus te activeren.
al tig keer gedaan inloggen npo plus werkt alleen op laptop en telefoon. op tv 205 niet
kan alleen inloggen op npo start dan koppelcode en nog steeds npo start
de balk die je bovenin krijgt met diverse mogelijkheden op laptop, deze verschijnt niet op tv 205.
Welke KPN tv-ontvanger heeft u, ​@harley77?
Nee, dan kun je geen gebruik maken van de app....Dan moet het via 205. Ik heb zelf TV Plus...ik weet niet hoe dat op de HMB2260 werkt....er gaat hier hopelijk nog wel iemand anders reageren.
Als tip: Als u een Chromecast hebt zou u dat ook nog kunnen proberen.
Bij mij start de npo plus app wel, via de ontvanger van kpn, maar als ik een serie wil kijken (welke dan ook heb heleboel geprobeerd) dan start er geen enkele aflevering.Â
Wat is ef aan de hand?
Dat NPO Start dan überhaupt start heb je geluk bij.
Met mijn moeders HMB2260 word bij aanklikken npo start het beeld zwart. En blijft zo.
Of eigenlijk bleef. Want ze heeft die ontvanger niet meer maar nu de Arris VIP5202. Op die hebben we het nog niet geprobeerd, want ja...ze heeft een hele mooie smart-tv, Philips Android-TV, en gebruikt al een aantal jaren de apps dáárin.
Maar als nu op je laptop nu gewoon naar https://id.npo.nl/koppel gaat en zo inlogt? Zonder de QR code te gebruiken.
Het koppelen is geen probleem en de npo app heeft het altijd goed gedaan. Ik heb idd ook een arris vip5202.Â
Het inloggen is ook geen probleem, maar wel ergerlijk dat je na enkele weken steeds weer opnieuw moet inloggen.Â
Ik ga maar gewoon de npo start app op mijn LG tv installeren en zo kijken, want van kpn service én npo service wordt je niets wijzer.
BedanktÂ