Skip to main content

Sinds een paar dagen maak ik gebruik KPN TV+. Één van de apps die ik gebruik is NPO start. Vanaf het moment dat ik kijk via de nieuwe tv box werkt “kijk verder” niet meer. En onthoud de app ook niet meer welke aflevering ik al heb gezien. 
 

Herkent iemand dit probleem? En weet je hoe je dit kan oplossen?

Hallo @Kobus63. Het probleem zit hem in de nieuwe NPO app. Deze is pas vernieuwd, zoals ook de website en de app voor op de smartphone, en deze mist heel veel functionaliteit die de oude wel had. Ze geven op de NPO website aan dat dit allemaal wel weer gaat komen maar niet wanneer. Ik gebruik de NPO app op mijn TV en ik mis het ook, echt jammer dat ze hem uitgebracht voordat alles goed functioneert. 


Dank lutolu voor je snelle reactie.  Met andere woorden, we moeten geduld hebben. En maar hopen dat ze deze basisfunctionaliteit maar snel repareren.  


Ja klopt, het regent klachten over de nieuwe opzet dus maar hopen dat ze het snel oppakken.

Voor meer informatie over het nieuwe NPO Start, en waarom ze voor deze aanpak gekozen hebben, kun je ook eens kijken op volgende link:

Nieuwe NPO Start