Skip to main content

Mijn account op NPO plus is niet meer gekoppeld. Zowel via de app als via kanaal 205 met rode knop kom ik op een pagina waar staat: : verbind eenvoudig je account met de tv, dan hoef je niet bij ieder bezoek in te loggen.

Hier staat dan een code, en een QR code link. ALs ik deze volg kom ik bij de NPO site niet bij /connect maar krijg ik de homepage waar ik geen code kan invoeren. 

Hoe krijg ik mijn betaald NPO plus account weer gekoppeld aan de KPN, zodat ik via KPN weer naar NPO plus kan kijken?

Hans

@Galdor68

Heb je wel een gratis Samsung account en ben je daarmee ingelogd op je televisie?

Dubbel check. Ik kijk straks op een oudere samsung wat ik daarop zie. Uiteraard is dit natuurlijk meer iets om bij de NPO te vragen.

Omdat je aangaf wel de nieuwe te hebben ben ik ook gaan kijken. Ik had gisteren de oude nog die werkte tot ik de nieuwe wou installeren, heb jij de nieuwe moeten installeren?


heb jij de nieuwe moeten installeren

Ja, echter... ik startte gewoon via de button de app want wou nog een foto maken van een scherm daarin.

Echter kwam ik direct in de app store terecht met 'installeren' erbij. @Galdor68 .


heb jij de nieuwe moeten installeren

Ja, echter... ik startte gewoon via de button de app want wou nog een foto maken van een scherm daarin.

Echter kwam ik direct in de app store terecht met 'installeren' erbij. @Galdor68 .

Helder, dat gebeurd hier ook alleen installeerd hij niet door.


Helemaal verwijderen en opnieuw installeren gaat ook niet?


Helemaal verwijderen en opnieuw installeren gaat ook niet?

Verwiideren heb ik inderdaad gedaan, maar opnieuw installeren wil inderdaad ook niet het begint dan zie ik annuleren, zonder iets te doen komt installeren weer in beeld.


Raar hoor. Zowel Tizen als Orsay voor Samsung wordt nog ondersteund. 


Zojuist op een Samsung uit 2018 de 'oude' app gestart, ook hier werdt ik naar het installatie scherm van de nieuwe gestuurd, dat verliep goed, en bij het starten kreeg ik meteen het inlog/aanmeld scherm in beeld die hier eerder is gepost, het adres  http://id.npo.nl/koppel in de browser geopend, de 8 cijfers ingevuld en ik kon meteen kijken. 

Het koppelen werkte voor mij prima. Nu de nieuwe tv nog.


De  nieuwste is die hier links. Met dat piepkleine logo en donker blauwe achtergrond. 

Â