Skip to main content
Beantwoord

NPO plus account koppelen met KPN

• November 25, 2023
  • 33 reacties
  • 9136 keer bekeken

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

33 reacties

• November 26, 2023

@Galdor68

Heb je wel een gratis Samsung account en ben je daarmee ingelogd op je televisie?

Dubbel check. Ik kijk straks op een oudere samsung wat ik daarop zie. Uiteraard is dit natuurlijk meer iets om bij de NPO te vragen.

Omdat je aangaf wel de nieuwe te hebben ben ik ook gaan kijken. Ik had gisteren de oude nog die werkte tot ik de nieuwe wou installeren, heb jij de nieuwe moeten installeren?

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • November 26, 2023

heb jij de nieuwe moeten installeren

Ja, echter... ik startte gewoon via de button de app want wou nog een foto maken van een scherm daarin.

Echter kwam ik direct in de app store terecht met 'installeren' erbij. @Galdor68 .

• November 26, 2023

heb jij de nieuwe moeten installeren

Ja, echter... ik startte gewoon via de button de app want wou nog een foto maken van een scherm daarin.

Echter kwam ik direct in de app store terecht met 'installeren' erbij. @Galdor68 .

Helder, dat gebeurd hier ook alleen installeerd hij niet door.

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • November 26, 2023

Helemaal verwijderen en opnieuw installeren gaat ook niet?

• November 26, 2023

Helemaal verwijderen en opnieuw installeren gaat ook niet?

Verwiideren heb ik inderdaad gedaan, maar opnieuw installeren wil inderdaad ook niet het begint dan zie ik annuleren, zonder iets te doen komt installeren weer in beeld.

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • November 26, 2023

Raar hoor. Zowel Tizen als Orsay voor Samsung wordt nog ondersteund. 

• November 26, 2023

Zojuist op een Samsung uit 2018 de 'oude' app gestart, ook hier werdt ik naar het installatie scherm van de nieuwe gestuurd, dat verliep goed, en bij het starten kreeg ik meteen het inlog/aanmeld scherm in beeld die hier eerder is gepost, het adres  http://id.npo.nl/koppel in de browser geopend, de 8 cijfers ingevuld en ik kon meteen kijken. 

Het koppelen werkte voor mij prima. Nu de nieuwe tv nog.

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • November 26, 2023

De  nieuwste is die hier links. Met dat piepkleine logo en donker blauwe achtergrond.