Skip to main content

Sinds NPO de app heeft geüpdatet is deze op mijn smart tv verdwenen. Geen ramp dacht ik, want ik kan hem op kanaal 205 op mijn KPN Arris kastje bekijken.  Maar het is niet te doen. De app is tergend traag. En loopt telkens vast. Ook met Videoland heb ik hetzelfde. 
na tig keer de probleemoplosser te hebben doorlopen, alles gereset te hebben, bleef het probleem. Heb een vervangend Arris kastje ontvangen. Echter met exact dezelfde problemen. Conclusie; de hardware van de kastjes zijn niet in staat om de apps probleemloos weer te geven. 
 

Nu zijn mijn ouders onlangs, op mijn aanraden, overgestapt van Ziggo naar KPN. Zij ontvingen  een nieuw, kleiner kastje. Met een iets andere afstandsbediening erbij. Met een Android besturingssysteem. Hier heb ik de apps op geprobeerd, en hier werken ze fantastisch. Ook mijn vriendin die elders woont heeft van KPN deze kastjes ontvangen. Ook bij haar is geen sprake van trage apps. Ik zou dus heel graag ook deze nieuwe kastjes willen ontvangen. Is dat mogelijk om aan te vragen? 

Hoi @Floris79 
Dan kun je het beste even bellen 0800 0402

Bereikbaar op: ma t/m vr tussen 08.00 - 18.00 uur, za. 08:00 - 17:00 uur.

Zon- en feestdagen gesloten.


Dat gaat dan om KPN TV+ en is een iets andere abonnementsvorm. Je kan dan inderdaad het beste even bellen en dan bekijken mijn collega's dat voor je en kunnen ze dat voor je aanpassen.


Reageer