Ik keek de laatste tijd veel naar npo politiek. Deze was sinds eergisteren ineens verdwenen. Na zoeken schijnt deze uit het basis pakket te zijn gehaald. Moet ik hier 9,95 voor gaan betalen? Dan kan ik beter overstappen naar ziggo oid.
NPO Politiek ineens uit het basispakket?
Beste antwoord door Noordzee
Hallo
Admin edit 30-11-2021:
Per 15 december worden NPO Nieuws en NPO Politiek samengevoegd. Vanaf dat moment zit de zender NPO Politiek en Nieuws in het basispakket op zender 83.
NPO Politiek heeft bij KPN altijd deel uitgemaakt van het Pluspakket. Wel heeft KPN begin 2021 deze zender een paar maanden tijdelijk opengezet voor iedereen. Of deed jij mogelijk mee aan een actie van drie maanden gratis tv-pakket, zoals het Pluspakket?
Tip: NPO politiek is gratis beschikbaar via NPOstart. De app is op smart-tv’s beschikbaar. Ook via tablet en smartphone met de NPOstart app. Via laptop (via hdmi aan te sluiten op tv) via npostart.nl. Providers moeten NPO 1, 2 en 3 doorgeven via het basispakket. Van de overige zenders die ze inkopen(!) van de NPO mogen ze het zelf weten. Zover ik weet zit deze zender bij Ziggo ook niet in het Basispakket.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.